środa, 9 grudnia 2020

Kartka świąteczna ze światełkami - Inspiracja dla DREAMS

Witajcie Kochani :-)

Dzisiaj wpadam tu dosłownie na minutkę i nie napiszę zbyt wiele;-)

Za to pokażę sporo fotek mojej kolejnej pracy, do wykonania której użyłam mini zestawu oświetlenia LED oraz preparatów mediowych marki CADENCE.

 

W tym sezonie jedną z moich ulubionych kolekcji świątecznych jest "Frozen Roses".

Cudownie zaprojektowana, klimatyczna i pełna dystyngowanych detali, które są niczym marzenia o pięknej, bajkowej krainie. Jak dla mnie - rewelacja :-)


A teraz już zapraszam do obejrzenia pracy, po brzegi wypełnionej
zimowym krajobrazem i mnóstwem  przestrzennych detali :-)












 

A teraz prezentacja z włączonymi lampkami LED:










  Dla osób zainteresowanych zostawiam listę materiałów użytych do wykonania powyższej pracy:


Preparaty mediowe CADENCE:

Mgiełka metalizowana 25ml biała

Pasta strukturalna LIGHT & SOFT 150ml

pasta efekt śniegu 150ml

Brokat w sprayu SHAKE & GLIT 25ml - srebrny

Farba Premium 120 ml brudny biały

 

 Pozdrawiam milutko,

Inka


9 komentarzy:

  1. Piękna sceneria zimowa, u mnie na podkarpaciu zero śniegu, ale podobno w Bieszczady białe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiekna praca :) te krople robia wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki magiczny klimacik. Prawdziwe wrażenie robi właśnie rozświetlona. Cudo!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jakie to piękne! 😍😍😍 Sopelki powaliły mnie na kolana! Zakochałam się w tej pracy! Ile czasu nad nią pracowałaś?
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-) Wykonanie takiej kartki jest czasochłonne - robiłam etapami i nie potrafię określić, ile czasu to trwało;-)

      Usuń
  5. Po prostu dzieło sztuki!!! Prześliczna baśniowa sceneria!!!
    Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaka zima i ile sopli :):):) cuuuudo !!!

    OdpowiedzUsuń