niedziela, 1 listopada 2020

Męska imprezka - komplet imieninowy

 Witajcie Kochani :-)


Dawno nie pokazywałam tutaj męskich projektów - prawda?

No to dzisiaj - coś dla faceta :-)

Wykonałam kolorowy komplet imieninowy, z typowo męskimi gadżetami.
Umieściłam na nim karty do gry, kręgle, kieliszeczek mocniejszego trunku
i coś ciekawego do poczytania :-)

 

Do wykonania pracy posłużyłam się aż trzema kolekcjami, stworzonymi z myślą o Panach. 

Jedną z nich jest cudowny zestaw różnokolorowych pasków od ITD Collection:

"RETRO STRIPES"


Kolejne pochodzą od włoskiego producenta: Ciao Bella  

HIPSTER 
oraz
THE SEVENTIES


To właśnie z nich wycięłam wszystkie męskie motywy i ułożyłam fajną klimatyczną
kompozycję w centralnej części kartki a także ozdobiłam wieczko pudełka tagiem
  zawierającym hasło idealnie pasujące do Solenizanta ;-)))




Karciana tekturka pochodzi ze sklepu TEKTURKOWO :-)








 W  pracy wykorzystałam również całą gamę małych ale dość ważnych dodatków.
Są tu korki od wina, metalowa zawieszka, kawałek tkaniny jutowej, kraciasta wstążka,
ceglasto - rudy sizal, drewniane kieliszki, półperełki .
Detali jest sporo, jednak o to właśnie mi chodziło - dzięki ich zastosowaniu praca
zyskała taki charakter, jaki sobie wymarzyłam ;-)


Kochani, trzymajcie się zdrowo :-)))
 
Pozdrawiam cieplutko,
Inka

1 komentarz: