piątek, 27 listopada 2020

Świecąca kartka "de luxe" - Inspiracja dla DREAMS

 Witajcie Kochani :-)

Na początek mam dla Was świetną nowinkę - Sklep DREAMS,
z którego pochodzą materiały do mojej dzisiejszej pracy,
zaprasza wszystkich bez wyjątku, na

BLACK WEEKEND
 

W dniach 27-30 listopada na każdy zakupiony artykuł 

obowiązuje 20% RABAT!!!!
oraz tania przesyłka kurierska!

:-)
Koniecznie wpadnijcie pobuszować po półkach sklepowych
!

 A wracając do tematu dzisiejszego wpisu -

chcę zaprezentować Wam jedną z takich prac, których tworzenie jest dla mnie nie tylko
doskonałą zabawą i przyjemnością ale również sporym wyzwaniem. 

Złapałam tak zwaną "fazę" na kartki przestrzenne, wewnątrz których wmontowane jest oświetlenie.
Niezwykle w tych pracach jest właściwie wszystko - klimat, forma, konstrukcja i pomysł na wykorzystanie w pracy mojego ukochanego recyklingu ;-)

 

 

Absolutnie bezkonkurencyjnym atutem tej pracy są cudowne, zimowe papiery od Ciao Bella
Kocham bogato zdobione motywy świąteczne a kolekcja "Frozen roses" właśnie taka jest.
Skradła moje serce, jak tylko zobaczyłam jej zapowiedź na stronie producenta. Zakochałam się we wszystkim, co zawiera zestaw: szyk i elegancja, stonowane barwy połączone z krzykliwą czerwienią oraz elementami stylu retro, dyskretnie przewijającymi się tu i tam.

Piękne pejzaże zimowego ogrodu urzekają spokojem i ciszą.
Mamy tu zasypane śniegiem alejki, fontanny i studnie.
Ośnieżone drzewa, rezydencje, uliczki, altany i dookoła lekki, biały puch,
który, niczym pierzynka, otula wszystko wokół.

Cała kolekcja jest rewelacyjna!!!




Pierwsze skrzypce grają tu kwiaty - a konkretnie, czerwone, zmarznięte róże,
które wprost zachwycają soczystą barwą i nadają wdzięcznego, dostojnego klimatu.




A teraz pokażę Wam jak wygląda wnętrze, po włączeniu oświetlenia ;-)

Użyłam tutaj kolorowych lampek ledowych, które są zamontowane wokół całej wewnętrznej krawędzi kartki. Efekt oglądany w realu jest fantastyczny:-) Niestety na fotkach słabo widać skrzący się śnieg,  mieniące się perłową poświatą sople lodu, czy śnieżne zaspy, które wykonałam przy użyciu pasty
ICE SNOW od CADENCE. 









 Zobaczcie na ostatniej fotce, jak cudowny klimacik roztacza moja oświetlona kartka przestrzenna:-)

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona tym efektem i oczywiście - jak to ja - złapałam fazę na tego typu prace świąteczne :-)

Powstają następne - ich publikacje już niebawem :-)

 

 I jeszcze  raz zostawiam link do tej cudownej kolekcji:

Pozdrawiam milutko i życzę Wam cudownego weekendu, 

Inka


9 komentarzy:

  1. Piękny zrobiłaś klimat Świąteczny, jak zobaczyłam tego liska , to buzia mi się uśmiechnęła, jak on się skrada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie Inko kolekcja jest niesamowita, cudowne te papiery. Ale Twoja kartka to mistrzostwo świata, papiery przy niej bledną. Przyznaję się że nie zrobiłam nigdy takiej przestrzennej kartki i do tego z oświetleniem w środku. Ale jestem nią zachwycona. Chyba jednak moje scrapowy umiejętności nie są tak dobre , żeby taka kartkę zrobić. Pozwól więc że pozostanę przy podziwianiu Twojej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieło sztuki!!!! Boska praca, cudowny klimat magicznych świąt i jeszcze to oświetlenie. Takie prace, no JAK TO NAPISAĆ...WZBUDZAJĄ PRAWDZIWY ZACHWYT I ZAPADAJĄ W PAMIĘĆ, IDEAŁ PEŁEN MAGII. BRAWOOOO. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła praca!!! Zachwycam się każdym szczegółem! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna praca Halinko, robi niesamowite wrażenie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale cudo! To nie dla mnie do stworzenia ale u Ciebie Halinko zachwycać sie bede bardzo chetnie :):):) mistrzyni !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt. Już sama kartka jest piękna a jeszcze z tymi światełkami to już w ogóle wyszło ekstra. Mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń