środa, 25 listopada 2020

Medalion z efektem lustra

 Witajcie Kochani :-)


Lustro to magia sama w sobie, nie dość że możemy się w nim przeglądać do woli, to jeszcze pięknie odbija światło, powiększa przestrzeń i jest wspaniałą ozdobą naszych domów, sklepów, galerii itp.

 

Co mnie natchnęło do wykonania pracy z lustrzanym efektem? Oczywiście jest to wpływ kreatywnego zespołu z Art-Piaskownicy, który co rusz, proponuje nowe, ciekawe tematy wyzwań a dzięki temu wszyscy, możemy popróbować zupełnie nowych rzeczy i zgłębiać tajniki technik, które do tej pory były nam obce.


Do wykonania efektu starego lustra posłużyłam się profesjonalnym preparatem, dedykowanym do szkła, plastiku i akrylu. Jest to wyrób niemieckiego producenta, bardzo wygodny w aplikacji - płyn rozpylany jest przez końcówkę z atomizerem. Zaraz po naniesieniu na powierzchnię, preparat jest wodnisty ale szybko odparowuje. Podczas wysychania zmienia się jego barwa z grafitowej w idealnie lustrzaną, cieniutką powłoczkę. Efekt widziany w realu to najprawdziwsza lustrzana tafla, pięknie odbijająca światło i otoczenie. 

Do ozdoby medalionu wykorzystałam również moje ulubione farby metaliczne CADENCE
- stare złoto oraz blue metalic. Wyjątkowo lubię połączenie tych dwóch barw :-)

Wnętrze serducha zdobią koła zębate, tarcza starego zegara, miedziane mikrokulki
i przepiękne amorki z arkusza papieru ryżowego od ITD Collection.





Po zamknięciu medalionu, miejsce łączenia ozdobiłam taśmą samoprzylepną z białymi cyrkoniami ;-)
Górną część wykończyłam białą, brokatowaną kokardą.





   Preparat, którego użyłam do wykonania efektu lustra, można nabyć w sklepie DREAMS.
Serdecznie polecam, zwłaszcza osobom początkującym - jest bardzo łatwy do aplikacji, nie brudzi rąk, szybko wysycha a praca zyskuje idealną, lustrzaną powłokę i prezentuje się fantastycznie:

Farba efekt lustra do szkła i akrylu 25 ml

 

Kochani, zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w lustrzanym wyzwaniu
Art-Piaskownicy.
Pokażcie nam swoje pomysły na wykonanie lustrzanej powłoki lub wykorzystajcie
lustro, jako integralną część Waszego projektu.

 

Pozdrawiam milutko,

Inka


3 komentarze: