sobota, 7 listopada 2020

Tworzę z ITD Collection - Kartka bombka dla AP

 Witajcie Moi Mili :-)


Macie już jakieś pomysły na zimowo - świąteczne kartkowanie?

Pewnie macie, ale inspiracji nigdy dosyć, więc pozwólcie że podrzucę jeszcze swoją propozycję :-)

 

Kartka w kształcie bombki z przestrzenną kopułą, wewnątrz której zamknęłam pejzaż zimowego lasu.

Kartka powstała na okrągłej bazie a jej przestrzenna konstrukcja to nic innego
jak połowa akrylowego medalionu, odziana w zimową szatę :-)


Najpiękniejszą ozdobę kartki stanowi dostojna sylwetka łosia oraz cudowny papier ze śnieżynkami -
te delicje pochodzą z zimowego zestawu papierów scrapowych od ITD Collection:

WINTER ANIMALS


W tym sezonie postawiłam na dary natury, które same w sobie są idealną ozdobą każdej pracy.
Teraz, gdy trochę mniej obcujemy z przyrodą pozostając w swoich domach, szczególnie doceniam ich wyjątkowy urok i cieszy mnie każdy naturalny szczegół, którym mogę przyozdobić swoje prace.

Używam szyszek, naturalnych lasek cynamonu, anyżu, suszonych plastrów pomarańczy, białego pieprzu, wanilii, mchu chrobotka, plastrów brzozowych, patyczków,
suszu, słomy i innych cudownych darów zrodzonych przez Matkę Ziemię :-)


Aby moja praca nabrała odpowiednio mroźnego klimatu, zastosowałam mnóstwo preparatów
i swoich sprawdzonych trików artystycznych :-)


Pasta śnieżna CADENCE  - w tym sezonie obowiązkowe "must have" każdego zimowego projektu.

pasta efekt śniegu 150ml


Doskonała pod każdym względem - idealna konsystencja, świetna przyczepność do każdego podłoża, kolor i ziarnistość super imitująca naturalny, śnieżny puch, szybko wysycha i nie kruszy się.
Jak dla mnie - rewelacja :-)


Lodowe sople - ten trik chyba wszyscy dobrze znają ;-)



 Skrzący brokat, zamknięty pod akrylową kopułą robi tu świetną robotę
- imituje szron i zamarznięty, delikatnie opadający śnieżny pyłek :-)




Naturalne składniki pracy - szyszki, patyczki i mech chrobotek, pięknie podkreślają leśny klimat.







Kochani, mam nadzieję że moja inspiracja będzie dla Was zachętą do stworzenia podobnych projektów.
Kto się pokusi o wykonanie kartki w kształcie bombki, może wziąć udział w kartkowym wyzwaniu
na blogu Art-Piaskownicy. Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy i zgarnięcia super nagrody :-)


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka


3 komentarze:

  1. Super kartka. Ze szronem i soplami lodu bardzo mi się podoba. W kopule wygląda to wszystko rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka! gratuluję pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No swietnie wyszło, jak prawdziwa zima :)

    OdpowiedzUsuń