wtorek, 10 listopada 2020

Na lodowym szlaku - Inspiracja dla DREAMS

 Witajcie :-)


Sezon na zimową twórczość nabiera tempa. Przyznam się Wam, że sama nie jestem zwolenniczką tej pory roku i jako wieczny zmarzluch bardziej lubię zimową aurę tworzyć na swoich pracach niż doświadczać w realu.

I tak się właśnie dzieje w listopadzie - miesiącu,w którym powstaje najwięcej śnieżnych inspiracji.

Dzisiaj pokażę Wam bardzo mroźny projekt, ośnieżony, skuty lodem,
trochę kojarzący się z odległą syberyjską krainą - o surowym, bardzo ostrym klimacie.

 

 

Taką zimę wyczarowałam dzięki cudownym preparatom marki CADENCE,
 które królują nieustannie w każdym z tegorocznych zimowych projektów.
Cały ich wachlarz przedstawię Wam na samym końcu wpisu,
łącznie z linkami do sklepu, w którym można nabyć te wspaniałości ;-)

A teraz zapraszam Was na zimową przechadzkę po mroźnej krainie,
z której wyrwałam jeden kadr i umieściłam na tej oto, drewnianej choineczce.

 

Świecące lampki nieco ociepliły mroźny klimat i nadały pracy magicznego charakteru ;-)












 

Na szczególną uwagę zasługuje również przepiękna grafika starego zegara -
pochodząca z papieru ryżowego od ITD Collection.

Jak wiecie, kocham wszelakie motywy zegarów, sama często je tworzę i ozdabiam,
więc tego szczegółu nie mogłabym pominąć również tutaj.

Papier ryżowy, z którego pochodzi tarcza zegara:

Papier ryżowy ITD R1692


Mam nadzieję że spodobał się Wam mój pomysł na zobrazowanie klimatu i miejsca
które za pomocą mediów, odpowiednio dobranych detali i własnej wyobraźni
tak właśnie postrzegam.

 


 

I na koniec obiecana lista preparatów i materiałów ze sklepu 

DREAMS,

 którymi posłużyłam się przy realizacji projektu:

 

Choinka ze sklejki

Lokomotywa

Lampki led 

Mgiełka metalizowana 25ml biała

Pasta strukturalna LIGHT & SOFT 150ml

pasta efekt śniegu 150ml

Brokat w sprayu SHAKE & GLIT 25ml - srebrny

Farba Premium 120 ml brudny biały

Magiczna pianka 100g biała



Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających bardzo, bardzo cieplutko,

Inka

4 komentarze:

  1. Inko kochana stworzyłaś cudo, pełne magii, uroku, dziecięcej fantazji i marzeń. Ten pociąg mnie powalił! Bajka, istna bajka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana! Bajeczna praca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń