piątek, 13 listopada 2020

Świąteczny Home Decor - DT TEKTURKOWO

 

 Cześć Kochani :-)


Święta coraz bliżej a na blogach aż się roi od  pomysłów na fajne dekoracje. 

Dzisiaj chcę zaprezentować projekt wykonany w ramach przynależności do DT TEKTURKOWO. Może on pełnić rolę świątecznej ozdoby, wiszącej w oknie
lub - zamiast wianka - na drzwiach. Również można go ładnie wyeksponować w formie dekoracji świątecznego stołu albo podarować swoim Bliskim, wraz z ciepłymi życzeniami, wpisanymi na tylnej ściance dekoru :-)

 

 

Lubię tworzyć w klasycznej kolorystyce świątecznej, która - moim zdaniem - pięknie wpisuje się w wystrój każdego domu, jest miła dla oka i sprawdza się  zarówno we wnętrzach nowoczesnych jak i tych bardziej stylowych ;-)



Do wykonania dekoracji użyłam dwóch elementów HDF z TEKTURKOWO.
Za bazę posłużyła mi deska - taca 25 cm, na nią nałożyłam kolejny element - bazę bombki owalnej, która w sklepie dostępna jest w komplecie z ramką. W tym projekcie ramka została pominięta (ale nic straconego bo znalazła już swoje miejsce w innej mojej pracy).

 




Leśna kompozycja powstała z moich ulubionych dodatków - w tym sezonie są to dary natury,
które same w sobie stanowią idealną ozdobę każdej pracy.
Teraz, gdy trochę mniej obcujemy z przyrodą, pozostając w swoich domach, szczególnie doceniam ich wyjątkowy urok i cieszy mnie każdy naturalny szczegół, którym mogę przyozdobić swoje prace.


Mam nadzieję że spodobała Wam się moja dzisiejsza inspiracja na uniwersalną
dekorację świąteczno - zimową ;-)

Serdecznie zapraszam do sklepu TEKTURKOWO na mikołajkowo - świąteczne zakupy ;-)

Przepiękne materiały, idealne do prac scrapowych, mediowych i decu
znajdziecie także na półkach sklepowych ITD Collection oraz DREAMS :-)

 

Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

5 komentarzy:

  1. Inko , piękne są te twoje prace mix- mediowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świąteczne prace. Cudo wykonałaś, absolutnie poczułam magię świąt i aż miło się na sercu zrobiło. :) Pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękna praca :) Faktycznie fajnie się sprawdzi również jako prezent :) Swoją drogą.. posiadam takie same choinki ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń