piątek, 4 października 2019

Ślub Sylwii i Łukasza - ostatnia odsłona projektu


Witam serdecznie:-)


Na dzisiaj zaplanowałam prezentację kolorowego, chłopięcego albumu jednak z przyczyn technicznych muszę troszkę zmienić kolejność wpisów.  Zamiennie pokażę Wam czwartą i ostatnią już odsłonę ślubnego projektu z liściem paproci, jako motywem przewodnim.
Mam nadzieję że nie czujecie się bardzo znużeni powtarzalnością tego tematu. Miałam do wykonania sporo różnych prac, każda z nich była inna, dlatego podzieliłam cały projekt na cztery podgrupy.
Była już szkatułka na obrączki, podarowana jeszcze przed zaślubinami jako jeden z elementów prezentu od Pana, który pełnił zaszczytną rolę Świadka.
Potem przyszła kolej na prezentację pozostałych części zamówionych do kompletu ze wspomnianym pudełkiem na obrączki. Był to kufer z liściem paproci, kartka oraz ozdobna zawieszka na butelkę trunku.
W trzeciej odsłonie pokazałam dwa identycznie zdobione kufry, jako podarunek od Pary Młodej dla Rodziców w ramach specjalnych podziękowań.

A dzisiaj mam zaszczyt przedstawić Wam ostatnią pracę - jest to kartka gratulacyjna wraz z pudełkiem, zamówiona  przez Rodziców Pana Młodego i podarowana na pamiątkę zaślubin ;-)

Troszkę zagmatwana sytuacja, ale jak widzicie, miałam tajną misję do spełnienia - wszystkie części kompletu ślubnego wykonywałam trochę w tajemnicy, bo zamawiającymi byli krewni z tej samej Rodziny ;-)))


 Tak prezentuje się karteczka od Rodziców -  prosta w formie, skromna i elegancka ;-)


































A teraz cały projekt ślubny: 


Kartka w kolorze zielonym nie jest mojego autorstwa - jest to zaproszenie, na którym się wzorowałam





































Bardzo miło wspominam tę pracę. Po raz pierwszy miałam do wykonania tak obszerny projekt ślubny i nie powiem - troszkę tremy było.
Dla mnie jednak najwspanialszy jest fakt że zostałam obdarzona dużym zaufaniem zarówno ze strony Rodziny Państwa Młodych jak i ich samych w kwestii powierzenia mi zaaranżowania i wykonania całości tak dużego projektu.
Bardzo dziękuję, czuję się ogromnie zaszczycona oraz dowartościowana :-)))


Kochani, z kolei Wam pięknie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa ujęte w komentarzach pod poszczególnymi częściami tego projektu. Doceniam Wasze zainteresowanie i jestem ogromnie wdzięczna że tak chętnie zechcieliście towarzyszyć mi tutaj i prześledzić wszystkie aspekty tej pracy.

Dzisiejszy wpis na chwilę obecną zamyka ten wątek ślubny, ale nie wykluczone że jeszcze do niego powrócę. Na razie jednak nie zdradzę więcej szczegółów, żeby niechcący nie zapeszyć ;-)))

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i Waszą wytrwałość i serdecznie zapraszam na kolejny wpis  :-)))


Zostawiam uściski i ciepłe pozdrowienia, do zobaczenia wkrótce,
Inka

9 komentarzy:

  1. To bardzo elegancka i romantyczna karteczka Halinko a cały komplet jest po prostu zachwycający - będzie piękną pamiątką wyjątkowego dnia.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cały komplet robi naprawdę wielkie wrażenie, a przy tym jest bardzo elegancki i nieprzeładowany - no po prostu idealny na ślub :) Podziwiam za ogrom pracy i spójność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw z przewodnim liściem paproci to świetny pomysł a wykonanie tak pięknego kompletu to mistrzostwo! Całość prezentuje się znakomicie:)
    Halinko, jesteś Wielka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko, przepięknie się cały komplet prezentuje. Wspaniale ozdobiłaś poszczególne elementy, wszystko pasuje do siebie idealnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający projekt! Tylko podziwiać!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!! Cudowny projekt!!! Wszystko pięknie dopracowane!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście projekt większych rozmiarów, ale efekt rewelacyjny!!! Każdy element współgra z drugim i kolejnym. Zadbałaś o szczegóły i dzięki temu osiągnęłaś najwyższy poziom perfekcji. Gratuluję Inko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju,jestem pod ogromnym wrażeniem !!! Wspaniale sobie Inko poradziłaś.Włożyłaś w ten projekt dużo energii i czasu,ale jak widać,było naprawdę warto :)
    Gratuluję również i serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń