poniedziałek, 7 października 2019

Od narodzin do urodzin - album dla chłopca


Witajcie  :-)




Bohaterem mojego dzisiejszego wpisu jest chłopczyk o imieniu Vincent, dla którego przygotowałam ten oto, kolorowy i radosny albumik na zdjęcia.
Praca została wykonana w taki sposób, by na jej kartach przedstawić krótką historię z pierwszego roczku życia dziecka. Znalazło się tam miejsce na zdjęcie USG oraz metryczkę z dnia narodzin a także strony, na których zostanie uwieczniona cała rodzinka i powitanie w domu nowego maleństwa ;-)
Kolejne karty są opisane i przeznaczone do zamieszczenia fotografii z każdego miesiąca życia chłopca, począwszy od narodzin aż do skończenia pierwszego roczku ;-)























































Tak wykonany albumik będzie wspaniałą, sentymentalną pamiątką na lata, zarówno dla Vincenta jak i Jego Rodziców.
Fotki z czasem "nabiorą mocy" a gdy dziecko dorośnie, z pewnością wraz z Rodzicami chętnie sięgnie po ten album, by popatrzeć jaki kiedyś był z niego maleńki, słodki człowieczek.
Zdjęcia z dzieciństwa są jedyną, niepowtarzalną pamiątką i warto zadbać o to by miały równie wyjątkową oprawę ;-)


Mam nadzieję że podzielacie moje zdanie a powyższa propozycja przypadnie Wam do gustu a może nawet zainspiruje do wykonania podobnego albumu, np. dla swoich pociech :-)


I to wszystko na dzisiaj Kochani, dziękuję za spotkanie i zapraszam na kolejne. Na jakiś czas pozostanę w tematyce dziecięcej, ponieważ aktualnie powstaje sporo prac dla Milusińskich i Słodziaków :-)))


Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego tygodnia :-)
Inka


10 komentarzy:

  1. Przepiekny, jaka wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Uwielbiam wracać do takich wspomnień. Choć zdjęcia moich dzieci nie mają takiej pięknej oprawy :)Pozdrawiam Halinko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo uroczy i pięknie wykonany album - pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż żałuję że ja urodziłam się tyle lat wcześniej i nie było takiej mody na rękodzieło i albumy. Chciałabym taki mieć żeby do niego zaglądać i wspominać dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko stworzyłaś przepiękny album !!! Jest śliczny:)
    W naszej rodzinie pojawił się mały kawaler,może i ja pokuszę się o zrobienie takiego prezentu dla Niego;bardzo mnie zainspirowałaś:)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest, świetny pomysł i inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Album jest rewelacyjny a rodzice maluszka jak sam już dorosły Vincent na pewno będą zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny album! Z pewnością będzie rodzinie wielokrotnie przypominał ten magiczny czas z ich życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna i wyjątkowa jest taka pamiątka, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Inko kochana, przejrzałam zdjęcie tego cudnego albumu kilka razy, a może i kilkanaście - sama już nie wiem :)). Bardzo mi się podoba!! Przepięknie ozdobiłaś każdą stronę, na każdej coś się dzieje. Wspaniała oprawa na piękne wspomnienia, maluszek będzie miał świetną pamiątkę! Buziaki zdolna kobietko!:)

    OdpowiedzUsuń