czwartek, 5 września 2019

Komplet ślubny z liściem paproci


Witajcie Kochani :-)


Nie tak dawno prezentowałam tutaj ręcznie malowaną szkatułkę na obrączki ślubne a dzisiaj, jako że Państwo Młodzi są już po zaślubinach, mogę uchylić rąbka tajemnicy i pokazać kolejne elementy, powstałe do kompletu.

Jak już wcześniej nadmieniłam, barwy i motywy, którymi ozdobiłam kuferki oraz udekorowałam pozostałe części mojego projektu, zostały zaczerpnięte z grafiki umieszczonej przez Młodą Parę na zaproszeniach ślubnych.
Dominowała na nich zieleń z akcentami bieli i złota oraz piękna, soczysta kompozycja, ułożona z liści roślin leśnych.

 
Serdecznie zapraszam do obejrzenia fotek - zamieściłam sporo zbliżeń na poszczególne detale pracy :-)


Ręcznie malowany liść paproci w kolorze złota zdobi zarówno szkatułkę na obrączki jak i duży, pojemny kufer z przeznaczeniem na przechowywanie pamiątek ślubnych.































Wnętrze dużego kufra zostało ozdobione piękną tekturką przedstawiającą Młodą Parę 
oraz bardzo wymowną sentencją :-)))



Świetnym dodatkiem do prezentu była butelka trunku, zaopatrzona w dekoracyjną zawieszkę z  "Poradnikiem małżeńskim" - którego treść należy potraktować na wesoło i z przymrużeniem oka ;-) 
















Powstała również pamiątkowa kartka na życzenia z pudełkiem do kompletu :-)))
 



















I na dzisiaj to już wszystko Kochani - resztę zaprezentuję w dwóch kolejnych odsłonach tego projektu :-)))
 

Dziękuję ślicznie za przemiłe wizyty i komentarze pozostawiane pod moimi pracami, za serdeczne słowa uznania oraz motywację do działania a przede wszystkim za to że jesteście TU i TERAZ :-)))


Zostawiam moc gorących pozdrowień i zapraszam do mnie ponownie.

Do zobaczenia,
Inka


12 komentarzy:

  1. Piękny ten komplet (szkatułka i kufer) z malowanymi liśćmi. Kartka i pudełko również piękne ...... super ślubne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dech zapiera Inko. Jak pisałam ostatnio, Twoja praca mnie urzeka. Komplet piszesz jeszcze nie cały pokazałaś, a tu już tyle wspaniałości! Pudełka, kartki... Że też nie wychodzę za mąż na razie, hehe! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplecik a ręcznie malowany liść paproci to mistrzostwo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplet, a najbardziej urzeka ten liść paproci - ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet!!! Cudnie namalowałaś Inko liść paproci. Teraz dopiero widać w pełni jakie to mistrzostwo!!! Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana! Komplet jest przepiękny a ten liść paproci to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet, ten liść paproci wygląda pięknie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet !!! Widac ze duzo serca w niego wlozylas :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halinko, komplet jest przepiękny. Świetnie wygląda motyw liści paproci.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń