czwartek, 29 sierpnia 2019

Pudełko na obrączki

Witajcie :-)




Dzisiaj pokażę Wam pracę, która stanowi jeden z elementów dość sporego projektu ślubnego, wykonanego na specjalne zamówienie.

Jest to dwudzielna szkatułka na obrączki ślubne. Wieko posiada przestrzenne logo w kolorze złotym, z inicjałami Nowożeńców.
Dorodny liść paproci malowałam ręcznie, wzorując się na roślinach z mojego ogrodu. Wnętrze pudełka zostało w 100% wykonane ręcznie. Podstawki ze specjalnymi nacięciami pod obrączki powstały ze złotego arkusza kartonu od ITD Collection. Ozdobiłam je koronką, perłowymi różyczkami i tutaj również umieściłam pierwsze litery imion Młodej Pary.


















































Praca nad całym projektem była dla mnie niezwykła. Po raz pierwszy zostałam poproszona o ręczne ozdobienie całości zamówienia, nawiązując do wzorów umieszczonych na zaproszeniach ślubnych.
Dzięki temu czuję się bardzo doceniona i zaszczycona. Jestem wdzięczna przede wszystkim za zaufanie, jakim mnie obdarzono, prosząc o wykonanie projektu składającego się z siedmiu różnych elementów. Ale, ale......żeby się zanadto nie zagalopować, na tym muszę dziś zakończyć;-)
Całość zaprezentuję Wam dopiero we wrześniu :-)))



Zostawiam uściski i życzę Wam dużo słonka w te ostatnie wakacyjne dni :-)))

Inka



7 komentarzy:

  1. Niezwykła oprawa dla obrączek! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko świetne pudełeczko , doskonały pomysł pięknie wykonany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Inko, piękne pudełko zrobiłaś! Środek jest zachwycający! Cudnie wykończyłaś!:)) Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna skrzyneczka, Halinko. Jestem ciekawa całego projektu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełko stworzyłaś, bardzo delikatne, eleganckie, no wspaniale Halinko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inka, super! To jest tak piękne, że nie mogę wyjść z podziwu. Prawdziwie masz talent 😃 Państwo Młodzi dobrze wiedzieli co robią, powierzając Tobie ten projekt. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest świetne, nie mogę się doczekać, aż zobaczę całość :)

    OdpowiedzUsuń