czwartek, 15 sierpnia 2019

Brązowo - beżowy komplet ślubny


Witajcie :-)



Po raz pierwszy w swej rękodzielniczej "karierze" miałam przyjemność stworzenia ślubnego zestawu w kolorach brązu i jasnego beżu.
Przyznam że praca nad tym projektem sprawiła mi ogromną satysfakcję, ponieważ uwielbiam podejmować wyzwania i realizować wyszukane życzenia moich Klientów.
Każda taka praca jest nowym, cennym doświadczeniem, nieraz wymaga dobrego wyczucia w ocenie oczekiwań we mnie pokładanych a nieraz sięgnięcia do najbardziej odległych zakątków mojego kreatywnego świata.
Tym razem zaintrygowała mnie kolorystyka - dość niespotykana w ślubnych pracach a jakże miła dla oka, ciepła i wyrazista.
Zostałam poproszona o wykonanie projektu w taki sposób, by był spójnym i tworzył piękny zestaw ślubny wraz z Księgą Gości, którą przyszli Państwo Młodzi mieli już w swoim posiadaniu.
Praca wprost wymarzona dla mnie -  uwielbiam ozdabiać kuferki i tworzyć kartki a tu miałam do wykonania obie formy na raz  :-)))




Ponieważ to właśnie dzisiaj Państwo Młodzi świętują swój wielki dzień - więc i ja skromnie dołączam się do życzeń i wirtualnie przesyłam: Wszystkiego, co najlepsze na Nowej Drodze Życia!!!








 











































W mojej pracowni rodzą się kolejne ślubne projekty, jak nadejdzie odpowiednia pora - będę chciała  je tutaj sukcesywnie prezentować i mam cichą nadzieję że nie zanudzicie się tą monotematycznością na blogu - w końcu sezon ślubny w pełni, więc poniekąd czuję się usprawiedliwiona :-)))

Kochani, na dzisiaj tyle, kończę i żegnam się z Wami - zostawiam moc pozdrowień, dziękuję za wizyty, ściskam mocno i do następnego razu :-)))

Inka


8 komentarzy:

  1. Halinko, świetnie sobie poradziłaś z taką trochę "nieślubną" kolorystyką - komplet prezentuje się wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kolorystyka Halinko, pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie brązy, więc to jak najbardziej moja ulubiona kartka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za brązem ale Twój komplet dech zapiera. Wrażenie jest niesamowite! Cudo stworzyłaś a te wszystkie detale to wisienki na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękny komplet - wyszło niezwykle elegancko :) Jestem pod wrażeniem jak wszystko świetnie ze sobą współgra.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet Inko! Genialnie wyeksponowałaś te tekturki. Wszystko idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i kolorystyka nie kojarzy się ze ślubem, ale mnie się mega podoba!!! Kocham Twoje wszystkie prace bo czego się nie dotkniesz to zawsze wychodzi cudnie i elegancko :)). Piękny komplet Inko stworzyłaś :)). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne :) wyjatkowe te tekturki :) i niestandardowa kolorystyka slubna .... Pamiątki na lata!

    OdpowiedzUsuń