sobota, 24 sierpnia 2019

I ślubuję Ci miłość...


Witam Was cieplutko :-)



Znowu wracam do ślubnych klimatów, tegoroczny sierpień w mojej pracowni obfituje w prace dedykowane przyszłym Nowożeńcom a na biurku nieustannie dominują ślubne dodatki, papiery o jasnych tonacjach kolorystycznych i romantyczny nastrój ;-). Jest też miejsce dla pastelowych kwiatów, koronek, zwiewnego tiulu, pereł, złota i przeróżnych, błyszczących elementów.
To moje małe królestwo, w którym aktualnie spędzam część urlopu, albowiem twórcza praca jest dla mnie wspaniałym relaksem i odpoczynkiem, idealną odskocznią od problemów dnia codziennego.
Do pełni szczęścia potrzebuję jeszcze filiżanki ulubionej kawy, tabliczki czekolady z orzechami a po skończonej pracy - solidnej porcji ruchu a  tu moim najlepszym kumplem i sprzymierzeńcem okazuje się niezastąpiony....Góral ;-)))  No, no ......oczywiście chodzi o rower górski ;-)))


A teraz zaprezentuję Wam komplet wykonany dla dzisiejszych Szczęśliwców - zgodnie z życzeniem Osoby zamawiającej powstał w wersji skromnej i minimalistycznej.
Szare deski w połączeniu z kwiecistym serduchem i białymi różyczkami niewątpliwie nawiązują do jednego z moich ulubionych stylów.

Choć nie mam zbyt wielu okazji, by tworzyć i prezentować tutaj rustykalne projekty to jednak sama jestem ich zdecydowaną zwolenniczką. Elegancka prostota, swojski klimat, naturalne materiały, umiar w kolorystyce i czytelna aranżacja, bez zbędnych detali - to główne zalety tego stylu.


Mimo chłodnej kolorystyki, praca emanuje ciepłem i miłością.
Czy Wasze odczucia będą podobne? - sprawdźcie, po obejrzeniu zdjęć ;-)))









 

































Kochani, za kilka dni kolejna praca ślubna - tym razem zaprezentuję swój debiut w formie, której nigdy wcześniej nie próbowałam. Myślę że będziecie zaskoczeni - a czym, tego dowiecie się z kolejnego mojego wpisu.
Serdecznie zapraszam ;-)

A teraz żegnam się już z Wami i biegnę do pracowni, w której czeka do skończenia dość duży projekt - oczywiście następny ślubny - nie inaczej :-)))


Zostawiam uściski i słoneczne pozdrowienia dla moich Miłych Gości, życzę cudownego weekendu i do zobaczenia niebawem :-)))

Inka

10 komentarzy:

  1. Takie wiejskie klimaty lubię najbardziej:) Cudny, klimatyczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ślubny komplet wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości stworzyłaś, pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten ślubny komplet.Papier-deski to wdzięczne tło. Klimat, prostota, elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny rustykalny komplet. Oczywiście bardzo mnie ciekawi co nowego wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ślubny komplet!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, zachwycający komplet, piękny i elegancki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń