czwartek, 1 sierpnia 2019

Pierwszy roczek życia Sofii - album pamiątkowy


Witajcie :-)))



Moi Drodzy, toż to wakacje już na półmetku - a kiedy to zleciało??? - ja się pytam :-)))

Czas pędzi jak szalony, upływa dzień za dniem, moje prace powstają szybciej niż się publikują - jedne na wczoraj, inne na dzisiaj a jeszcze inne na zeszłą niedzielę :-)))
Lato przepływa mi między palcami, zupełnie nie rozumiem jak to się stało, że doba jest ostatnio taka krótka, że zegar wiecznie depcze mi po piętach i że jeszcze Wam nie pokazywałam słodkiego, dziecięcego albumiku, wykonanego dla maleńkiej Sofii, która przyszła na świat wiosną tego roku :-)))

Zatem najwyższy czas nadrobić zaległości i zaprezentować pamiątkowy album - którego treścią będzie historia Dziewczynki z pierwszego roczku Jej życia, uwieczniona na fotkach, cykanych regularnie w odstępach jednego miesiąca.


Dzisiejszy wpis będzie tym z rodzaju "tasiemcowych", zasypałam go zdjęciami pracy - zaprezentuję tu cały album, karta po karcie oraz zbliżenia na poszczególne detale.

Zatem zróbcie sobie dobrą kawkę i zapraszam do oglądania :-)))









































































































































Karty albumu zostały ozdobione papierami pochodzącymi od dwóch producentów: Craft'o'Clock oraz Piątek Trzynastego - z małymi wstawkami innych marek, które stanowią dosłownie niewielkie epizody na tle całej pracy ;-)

Założenie było następujące, - radośnie, kolorowo  ale bez zbędnego przepychu.
Jako że tego typu prace zawsze są sporym wyzwaniem dla mnie, przyznam szczerze, stresik był ogromny i niecierpliwe oczekiwanie na werdykt - czy praca spotka się z aprobatą i przypadnie do gustu czy też nie :-)
Odetchnęłam z ulgą, kiedy dowiedziałam się że Rodzice Sofii byli zachwyceni i wzruszeni albumem - więc i ja ucieszyłam się jak dziecko :-)))
W końcu twórczość to również mnóstwo towarzyszących emocji, udzielających się zarówno Odbiorcom jak i samemu Twórcy - między innymi właśnie dlatego tak kocham tę "robotę" :-))) 



Moi Drodzy, wszystkim, którzy cierpliwie dotrwali do końca, dziękuję z całego serducha :-)))

Zostawiam dla Was moc gorących pozdrowień i życzę, aby sierpień przyniósł ze sobą mnóstwo pięknych wakacyjnych chwil  :-)))

Inka


16 komentarzy:

  1. Albumik piękny, delikatny i nie przesłodzony, a ze zdjęciami będzie wspaniałą pamiątką.
    Mnie też się bardzo podoba:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko mnie też tak czas ucieka i nie wiem dokąd. Niby jest długo widno, a i tak dla mnie dzień jest za krótki. Album jest piękny i już wyobrażam sobie jak jeszcze piękniej wygląda ze zdjęciami maluszka :)). Uściski kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny album, niesamowicie uroczy, a każda strona przemyślana i dopracowana. Podziwiam, bo to na pewno mnóstwo pracy, ale efekt końcowy to wynagradza - cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny. Zgodnie z założeniami jest i kolorowo i radośnie. Jest też słodko - czyli wszystko czego potrzebuje mała księżniczka :) pięknie będa się prezentować zdjęcia w takim albumie

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko albumik jest przepiękny, elegancki, radosny i kolorowy bez przepychu . Brawo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca, takie pamiątki zostaja na lata a potem jak się je oglada to kręci się łezka w oku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny :) będzie wspaniałą oprawą dla pamiątkowych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, przepiękny, doskonale wykonany albumik. Będzie wspaniałą pamiątką.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały albumik Halinko, bardzo delikatny i w pięknie utrzymanej kolorystyce. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny albumik. Będzie cudowną pamiątką dla dorosłej Sofii, i niesamowitą zabawą dla jej mamy, która będzie ten albumik wypełniała wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album!!! Zdjęcia w takim albumie to niesamowita pamiątka. Po latach chętnie będzie się ją brać do rąk i wspominać dawne chwile. Pozdrawiam serdecznie i życzę równie wspaniałej weny w sierpniu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycający album! Każda strona jest niezwykła! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest! I taki wesoły :)

    OdpowiedzUsuń