piątek, 1 października 2021

Kartka ślubna z sercem w klimacie techno

 Witajcie Kochani :-)


Jestem bardzo ciekawa, jak się Wam spodoba moja dzisiejsza ślubna propozycja??? :-)
Komplet dla Nowożeńców powstał na specjalne życzenie - Para Młoda kocha TECHNO.

 A ja kocham niestandardowe połączenia, dlatego tutaj postanowiłam "pożenić" romantyczny i zwiewny klimat papierów "Love me Tender" marki Margaret z geometrycznym, nowoczesnym stylem techno.


Zapewne zastanowi Was obecność  metaliczno-różowego owada na sercu :-) To mała muszka, która nie znalazła się tutaj  przypadkiem ani nie jest jedynie dodatkiem ale stanowi najistotniejszy element pracy a dla Pary Młodej - bardzo ważne, jednoznaczne skojarzenie. I tu wybaczcie mi Kochani - dalsza część tego wątku jest sekretna i poufna, zatem zmieniamy temat rozmowy ;-)


Obie części kompletu: kartkę i pudełko, zdobią te same kanciaste serducha w stylu techno - prosta geometryczna bryła i połyskujące refleksy farb metalicznych oraz brokatu "robią" ciekawy klimat.
Oczywiście na fotkach nie udało mi się odpowiednio uchwycić tego efektu ale mam nadzieję że uwierzycie mi na słowo :-)

Tym razem postawiłam na jednowarstwowe tło pracy i przedarte, poszarpane elementy papierów w różyczki, uzupełniające tu i ówdzie całą kompozycję.

Pudełko jest skromniej zdobione - oprócz serducha, kilka małych różyczek, kokarda z białego sznurka, miejscami ażurowa koronka papierowa. W centrum dwie złączone obrączki a pod nimi romantyczny napis "Kochaj mnie czule" :-)

Karteczka z kolei posiada połączone ze sobą naprzemiennie warstwy ozdobnych papierów i pergaminu,  na którym umieściłam imiona Nowożeńców oraz datę zaślubin.

Wiodący motyw projektu - kanciaste serducho, tym razem w towarzystwie kwiatów, papierowych koronek i tekturek.






Środek karteczki zaopatrzyłam w kieszonkę "banknotówkę" i  stosowne na tę okoliczność życzenia.

 

I jeszcze na koniec rzut oka na cały komplet. Moim skromnym zdaniem - wyszło oryginalnie, niebanalnie i romantycznie. Nowoczesny styl techno zyskał przepiękną, romantyczną otoczkę, dzięki użyciu papierów ze wspomnianej kolekcji "Love me Tender". Śliczne różyczki, delikatne koronki oraz motyle podkreśliły klimat i nadały uroczystego charakteru mojemu projektowi. 

To właśnie dzisiaj jest ten wyjątkowy, bardzo ważny dzień dla Martyny i Wojciecha - zatem dla Nich - najlepsze życzenia: szczęścia i wszelkiej pomyślności na Nowej Drodze Życia :-)

 

Kratkę zgłaszam na wyzwanie: 





A dla Was, Kochani, cieplutkie pozdrowienia i do następnego.

 

Buziaki,

Inka

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa kartka. Serduszko jest niezwykłe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to połączenie. Dziękuję za udział w zabawie Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń