środa, 29 września 2021

Mixed media - baza szkło i babie lato

 Witajcie Kochani :-)

Praca, którą chcę Wam zaprezentować, powstała jako jedna z inspiracji do mixed mediowego wyzwania w Art-Piaskownica.

 

 Bazą pod mediowe szaleństwo jest szkło a konkretnie szyba oprawiona w drewnianą ramkę.
Na jej powierzchnię przykleiłam kolorową focię, wyciętą z żurnala zielarskiego.
Klimatyczne tło z grafikami roślin leczniczych to jeden z arkuszy cudownej kolekcji HERBARIUM marki ITD Collection.

 

Postanowiłam pobawić się mediami i ozdobiłam obie strony szklanej tafli - od wewnątrz postarzane, przydymione szkło, po stronie zewnętrznej wykonałam białe i czarne chlapania, delikatny szron w kącikach ramki, przyciemnione krawędzie ramki.




Pomiędzy szybą a arkuszem papieru scrapowego pozostała  pusta przestrzeń - to miejsce zagospodarowałam na shaker box.

Bezpośrednio na szkło oraz drewnianą ramę przykleiłam grafiki ze słoiczkami i flakonikami, wycięte z folii. Są to dodatkowe elementy uzupełniające wspomnianą powyżej kolekcję HERBARIUM.

Za szybką widoczne są suszki kwiatów i łodyg lawendy, drobne kamyczki i przezroczyste kryształki, imitujące krople rosy.


Ozdoba zewnętrzna powstała z mchu, patyczków, snujących się delikatnych nici babiego lata.






Znalazło się również miejsce na jesienne zapachy - suszone kwiaty lawendy, umieszczone w filetowym woreczku.

Kochani, serdecznie zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica :-)


Pozdrawiam Was cieplutko,
Inka



2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie umiem robić tych mediów. Pięknie wyszło. Nie mogę się napatrzeć. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Ma klimat :-).

    OdpowiedzUsuń