sobota, 23 października 2021

Strrraszna chatka - projekt na Halloween DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj inspiruję mrocznym projektem mixed mediowym na zbliżający się Halloween a wszystko za sprawą nowych tekturek, które niedawno pojawiły się w sklepie PAPER CARD.



Bazą do wykonania pracy jest drewniany domek, znaleziony w mojej szufladzie z przydasiami. Jego wnętrze urządziłam tak, aby dwa szkielety, które tam zamieszkały, w otoczeniu pajęczyn, naczyń z miksturami, księgą czarów i strasznym widoczkiem w tle, miały wygodnie i przytulnie - jak na taką mroczną chatkę przystało :-)

Kochani, aby wydobyć ten osobliwy klimat, posłużyłam się całą gamą naszych uroczych tekturek - jest sowa w blasku księżyca, zamczysko z krążącymi nad nim nietoperzami, jest naczynie z dziwną zawartością wewnątrz. Ścianki boczne zdobi nasz jesienny płotek, drogowskaz, a także fontanna ogrodowa i okrągłe okienko, na którym przycupnął mały ptaszek.
W pracy bardzo pomocne okazały się farby akrylowe matowe i metaliczne oraz mgiełki mixed mediowe marki CADENCE.
Wnętrze domku podświetliłam małymi lampkami ledowymi :-)

A teraz zobaczcie, dokąd tym razem zaprowadziła mnie wyobraźnia - serdecznie zapraszam ;-) 















Bohaterami, bez których wykonanie tej pracy nie byłoby możliwe, to wspomniane powyżej tekturki ze sklepu PAPER CARD, preparaty mediowe marki CADENCE oraz arkusz papieru scrapowego pochodzący z kolekcji Breeze of Dream od MARGARET.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Kochani, mam nadzieję że nie przestraszyłam Was za bardzo swoją dzisiejszą inspiracją, a wręcz przeciwnie. Zdradzę w tajemnicy, że temat nocy duchów jeszcze się tu pojawi. Jeśli jesteście ciekawi, co wymyśliłam, zaglądajcie do mnie systematycznie. Zachęcam i  gorąco zapraszam ;-)

Na dzisiaj już dosyć tych strasznych wrażeń ;-)

 

Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka


8 komentarzy:

  1. Wyzwanie to straszne !!! Ale papiery od Margaret - cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! Jestem mega fanką twoich halloweenowych prac 😍 dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam serdecznie DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra domek😍 bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, toż to strasznie fajowy projekt. Rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mrocznie :) Świetne detale. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Joanna DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Sylwia DT

    OdpowiedzUsuń