niedziela, 10 października 2021

Wspólne bicie serc - komplet ślubny

 Cześć, witajcie :-)


Kochani, chociaż tegoroczny sezon ślubny jest już u schyłku swej największej świetności to jednak, ku mojej ogromnej radości, jeszcze zdarza mi się realizować pojedyncze zlecenia na pamiątki dla Nowożeńców.

 

 Dzisiejszy komplet to lift jednego z moich poprzednich projektów ślubnych. Zostałam poproszona  o wykonanie pracy dla miłośników żeglarstwa i podróży :-)

Zarówno kartkę jak i pudełko zdobią papiery od ITD Collection, natomiast motyw desek pochodzi z zimowej kolekcji od ScrapAndMe.

Znowu miałam okazję poskładać łódeczkę z origami - to właśnie ona skradła serca moich Klientów i powtórnie zajęła honorowe miejsce na kartce dla Nowożeńców.

Tekturki zdobiące pracę w większości pochodzą ze sklepu PAPER CARD, ale są też motywy od innych producentów.

I jak zwykle - skromna galeria fotek ze szczegółami pracy:






 
Kochani, klimat tej pracy sprawił że na moment powróciłam myślami do słonecznych, wakacyjnych wspomnień.
A Wam jak się podobało?


Zostawiam buziaki i moc pozdrowień,

Inka

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna realizacja tematu. Oby dla nowożeńców życie było jak wieczne wakacje :-).

    OdpowiedzUsuń