czwartek, 7 października 2021

Sztaluga - idealna kartka na 18 - tkę - DT AP

 Witajcie Kochani :-)


Przed nami pojawiła się nowa szansa na udział w kolejnym wyzwaniu.

Co prawda ja już je podjęłam ale zachęcam do tego również Was.
Kto lubi odmienne formy kartkowe - ręka w górę!
Ja je wręcz ubóstwiam, a ta, którą dzisiaj Wam zaprezentuję, należy do moich najulubieńszych i bardzo często wykonywanych.

 


 

Kartka sztalugowa, bo o niej mowa - to idealna forma do wyeksponowania ozdobnej części pracy na specjalnym, unoszonym w górę panelu.


Praca powstała na osiemnaste urodziny Dziewczyny i jest podarunkiem od jej Chłopaka, o czym świadczą motywy umieszczone na bogato zdobionej  kompozycji.

Po raz pierwszy miałam przyjemność pracować z  uroczymi tekturkami ze sklepu "Magiczny Kociołek" :-)






 

Bardzo lubię tworzyć kolorowe prace dla nastolatków - energetyczne, pełne optymizmu i kontrastowych barw.

Moja praca inspiruje w kartkowym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica, tym razem na warsztacie - kartka sztalugowa :-)
Serdecznie zapraszam do licznego udziału i zgarnięcia super nagrody.

 


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

5 komentarzy: