niedziela, 24 października 2021

Album - Gothic Stories

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj znowu powiało grozą ;-) Tym razem przedstawiam Wam męski album w gotyckim stylu, prosty w formie i oszczędny w detale, bo same papiery są najpiękniejszą jego ozdobą.


Mój projekt zdobią nowe kolekcje papierów ITD Collection - Gothic Stories oraz Gothic Stories 2.  Ta gotycka seria jest zaskakująca, pełna tajemnicy, momentami straszna a nawet lekko przerażająca. Może nie każdy jest zwolennikiem takiego klimatu a ja przyznam się Wam zupełnie serio - jestem nią totalnie zachwycona.
Niesamowity klimat i motywy, mroczne uliczki, tajemnicze zakątki, stare cmentarzysko, zjawa na mokradłach, duch kobiety w starym zamku - wszystkie karty w ciemnej i spójnej tonacji kolorystycznej.
Papiery same w sobie są niesamowite i uznałam że nie potrzeba ich specjalnie upiększać dodatkami.Wewnątrz wykonałam proste kieszenie na tagi, umieszczone jedynie w kilku miejscach albumu. Niektóre z nich zdobią motywy wydrukowane na pergaminie.
Cała kolekcja posiada świetne dodatki w formie arkuszy pergaminowych i folii transparentnych z nadrukiem.
Pozostałe karty pozostawiłam puste, wykonałam na nich minimalne ozdobniki w formie stemplowanych motywów w niebieskim, metalicznym odcieniu.
Okładkę zdobi przestrzenna kompozycja, w której wykorzystałam dodatki do w/w zestawów z serii limitowanej.  Zostały wycięte z czarnego kartonu i świetnie podkreślają klimat projektu.
 

A teraz zapraszam Was do obejrzenia mojego mrocznego, gotyckiego albumu ;-)
 






















 


Kochani, to jeszcze nie koniec mojej przygody z tą kolekcją, w planach jest kolejny projekt, równie mroczny, choć w trochę innej tematyce.

Jesteście ciekawi co powstanie? Jeśli tak, zaglądajcie do mnie - serdecznie zapraszam.


A dzisiaj już wszystko, pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz