środa, 27 października 2021

Mixed media - baza plastik DT AP

 Witajcie :-)


A cóż się tu dzisiaj wydarzyło?
Zaliczyłam mały falstart, po prostu nie wiem jak to się stało, Kochani, że mój post opublikował się bez treści :-O
Przepraszam Was bardzo za tę dziwną i nietypową sytuację i już piszę, co następuje :-)
Zaprezentuję inspiracyjny projekt mixed mediowy, przygotowany dla bloga Art-Piaskownica do wyzwania: BAZA PLASTIK.

 

Moja praca powstała na zużytej płycie CD. Kompozycja składa się z trybików, liter i odlewów z żywicy, które potraktowałam preparatami mediowymi. Użyłam: czarne gesso, havy body gel, niebieski wosk, złota farba metaliczna, czerwona farba akrylowa, bezbarwny lakier w sprayu, mgiełki w kolorach brązu i fioletu, efekt lustra w sprayu, miedziana pasta woskowa. srebrny łańcuszek kulkowy, gaza.

Niby taki niepozorny projekcik a jaka pokaźna lista użytych preparatów ;-)








 Mam nadzieję że moja propozycja przypadła Wam do gustu i zachęciła do wspólnej zabawy z nami - serdecznie zapraszam na blog Art-Piaskownica, tam znajdziecie wytyczne i zasady zgłaszania swoich prac do konkursu :-)


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz