piątek, 3 września 2021

Ślubny exploding box w wersji DUO - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)


Niedawno na półkach sklepowych PAPER CARD pojawiła się nowa wersja tekturki - romantyczna Para Młoda - zaprojektowana i dostępna w dwóch różnych wariantach.

Postanowiłam od razu przetestować naszą nowość - dzisiaj zobaczycie tekturkę umieszczoną wewnątrz eksploding boxa.
Ale od razu muszę zaznaczyć, że jej proporcje są bardzo uniwersalne, idealnie pasują do zdobienia kartek  kwadratowych, jak i podłużnych DL a nawet dużych tagów i pudełek na obrączki również :-)

 

 Różany podarunek został wręczony Parze Młodej w dniu zaślubin, ale historia, którą w sobie skrywa, zaczyna się dużo, dużo wcześniej. Świadczą o tym zdjęcia, umieszczone na podwójnych ściankach pudełka.

Wewnątrz boxa umieściłam drugi, pomniejszony szkielet pudełka z dodatkowymi kieszeniami , dzięki czemu uzyskałam sporo miejsca na wklejenie fotografii pamiątkowych Nowożeńców.

Kadry i migawki z ich życia, począwszy od narodzin, poprzez dzieciństwo, wiek szklony i okres narzeczeństwa, zwieńczony zaślubinami to dla Małżonków wspaniała pamiątka na lata.

W centralnej części projektu umieściłam, wspomnianą wcześniej tekturkę Pary Młodej a w tle jedną z naszych cudownych rozet.





Wieczko exploding boxa zdobi ślubny napis, wkomponowany w bukiet róż oraz małe, złote obrączki. Kompozycję zwieńczyła różowa kokarda vintage.
Ranty udekorowałam ażurową serwetką i podbarwiłam białym gesso.

Pracę zdobią piękne papiery marki Craft'o'Clock - wykorzystałam arkusze z dwóch romantycznych kolekcji: Hello Beauty i Love Me Forever

I jak Wam się podoba moja wersja pudełka z podwójnymi ściankami - to świetna alternatywa dla mini albumu, mniej skomplikowana a zarazem efektowna.

 

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam tu ponownie :-)

Inka 

2 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Jakos nigdy boxa nie robiłam, moze sie kiedys skuszę ...

    OdpowiedzUsuń