wtorek, 31 sierpnia 2021

Różana pamiątka zaślubin

 Cześć  Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję kolejną pamiątkę ślubną, wykonaną z różanej kolekcji Craft"o"Clock: "Hello Beauty"


Delikatne, pastelowe barwy i majestatyczne bukiety róż urzekły mnie swoim urokiem. Te papiery są wprost stworzone do prac ślubnych oraz okazjonalnych upominków, przeznaczonych dla płci pięknej.

Moja praca powstała na zamówienie. Zostałam poproszona o stworzenie kartki w pudełku, wzorowanej na zaproszeniu ślubnym, na którym widniał motyw bardzo podobny do różyczek z kolekcji "Hello Beauty".

Stonowana, bardzo uniwersalna kolorystyka pięknie podkreśliła elegancki klimat projektu i nadała mu odpowiednią oprawę.

Bukiecik ułożony z białych i różowych kwiatów, do tego pasująca kolorystycznie kokarda vintage, kilka tekturek i obrączki ślubne - niby tak niewiele a jaki piękny efekt :-)






Pracę zgłaszam na wyzwanie:



Kochani, to jeszcze nie koniec - kolejne ślubne projekty już na ukończeniu a następne czekają na publikację. Jest jeszcze kilka zamówień do wykonania - zatem nie pozostaje mi nic innego, jak zapowiedzieć ciąg dalszy Maratonu ślubnego 2021:-)


Buziaczki, miłego dnia i do zobaczenia,

Inka

7 komentarzy:

  1. Co za wspaniała praca:) Róże są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię robić ślubne , ale na razie posucha w kartkach, pozdrawiam z mokrego i zimnego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ukwiecona kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, pastelowa, idealna na taką uroczystość. Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń