czwartek, 9 września 2021

Weselne ćwierkanie - Inspiracja dla DREAMS

Cześć Kochani :-)

Dzisiaj ślubnie z zakochanymi ptaszkami - komplet dla Nowożeńców, pasjonatów nauk ornitologicznych i wielkich miłośników ptaków :-)

Praca stworzona na zamówienie. Specjalne życzenie - to obowiązkowe umieszczenie motywu zakochanych ptaszków :-)


Wiecie już że kocham takie projekty, w których mogę puścić wodze swojej fantazji. Dostałam wolną rękę w kwestii doboru kolorystyki i samej formy pracy. Dodatkową prośbą było zaprojektowanie takiego opakowania, które oprócz kartki, pomieści wewnątrz kilka kopert - to prezent zbiorowy od grupy Przyjaciół.



Powstało pojemne pudełko, którego wnętrze przedzieliłam specjalną przezroczystą przekładką - dolną kondygnację pudełka przeznaczyłam na wspomniane koperty prezentowe, natomiast na pierwszym piętrze zamieszkały zakochane ptaszki :-)



Praktyczne pudełko, zamykane na magnesik, może posłużyć również do przechowywania drobnych pamiątek ślubnych lub kartek z życzeniami.

 



Cudowne papiery z motywem ptaków pochodzą z nowej kolekcji papierów Ciao Bella Paper:

 Notre Vie

Na kartce umieściłam naturalne gałązki, parę uroczych ptaszków, domek z wejściem w kształcie serca, kilka drobnych kwiatów oraz imiona Nowożeńców wypisane na pergaminowym tagu.



 




Drewniany krążek z serduszkami to wisienka na torcie tego projektu - powiem nieskromnie że bardzo przypadł mi do gustu mój własny pomysł :-)





Praca na tym uroczym kompletem dostarczyła mi wiele radości a moja wyobraźnia przeniosła mnie na łono natury. 


 

Pracę zgłaszam na wyzwania:

 




Ze sklepu wykorzystałam:



Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do mnie ponownie.

Inka


7 komentarzy:

  1. Cóż tu napisać? Przepiękny komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa pamiątka ślubna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie te same wstążki w tym samym kolorze wykorzystałam ostatnio do ozdobienia lalki :)).
    Inko kochana, już mi słów brakuje by wyrazić zachwyt nad Twoimi pracami i pomysłami. Oglądam na bieżąco i zachwycam się bardzo! Piękna praca, a te detale - to w Twoich pracach uwielbiam!
    Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez pomysłowa jestes Halinko ! Swietnie to sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft4You

    OdpowiedzUsuń