wtorek, 7 września 2021

Kartka - parawan w barwach jesieni - DT AP

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj na blogu Art - Piaskownica mamy pierwsze powakacyjne wyzwanie kartkowe. Koniec leniuchowania, trzeba potrenować łapki przy jednym z najtrudniejszych kartkowych łamańców.

Robicie kartki parawanowe?
Ja bardzo rzadko, chociaż ich forma jest niezwykle efektowna wizualnie ale niestety, moim zdaniem mało praktyczna i niezbyt elegancka. Niemniej jednak zachęcam Was do podjęcia wyzwania i powalczenia o super nagrodę od naszego Sponsora.
Zapraszam na blog Art-Piaskownica, tam znajdziecie wszelkie informacje oraz kilka propozycji kartkowych od naszych zdolnych Dziewczyn.

Moja wygląda tak:

Ciepła, pełna jesiennych barw, zapachów i smaków. Kocham taką jesień i życzyłabym sobie i Wam, żeby tegoroczna jesień była właśnie taka - piękna, słoneczna i wyjątkowo kolorowa.

 



 Moja karteczka posiada z tyłu dodatkową ściankę, taki łamany parawan z podpórką. Ja już tak mam, zawsze dodaję coś od siebie i muszę się czymś odróżnić. Nie  lubię szablonowości i każdy, nawet najmniejszy aspekt dodany od siebie sprawia że robi się ciekawie, bo jest inaczej niż u wszystkich :-)










Moją karteczkę zdobią cudowne papiery z jesiennej kolekcji Ciao Bella - The Sound of Autumn.
Papiery dostępne są w sklepie Dreams - serdecznie polecam do wszelkich jesiennych projektów - są na prawdę śliczne.

 

Na dzisiaj tyle, Kochani :-)

Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia niebawem,

Inka

3 komentarze: