poniedziałek, 13 września 2021

Kobiecy zestaw upominkowy - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)

 
"Magiczny ogród" - to temat wrześniowego wyzwania na blogu PAPER CARD.
Chyba zgodzicie się ze mną że brzmi on bardzo tajemniczo i intrygująco?
Chciałam aby mój projekt odzwierciedlał charakter wyzwania i był również tajemniczy i lekko intrygujący - czy udało mi się osiągnąć zamierzony efekt? - osądźcie sami.
 
 

 
 
Przygotowałam komplet dla elegantki kochającej pudrowy róż.  Powstała przestrzenna kartka - kapelusz i sześciokątne pudełko, które posłuży jako opakowanie na kartkę a po wyjęciu jej ze środka, może pełnić funkcję oryginalnej szkatułki na biżuterię.
W pracy wykorzystałam sporo materiałów ze sklepu PAPER CARD, między innymi nowe tekturki - jesienne liście dębu i kasztanowca, które umieściłam w kompozycjach kwiatowych. Wśród nowości znalazły się także bardzo stylowe fontanny ogrodowe oraz urocze ptaszki - one natychmiast skradły moje serce i również znalazły swoje miejsce w projekcie.

Obie części zestawu zdobią piękne papiery marki Margaret - użyłam wybranych arkuszy z nowej kolekcji "Love me Tender", która całkiem niedawno pojawiła się na naszym rynku. 
Aby praca nabrała odpowiedniego charakteru, wykonałam ręczne przeszycia czarną nitką oraz dodałam falbany z białego i czarnego tiulu.
Każdej Kobiecie jest szalenie miło, kiedy zostanie obdarowana kwiatami - zatem nie mogło ich zabraknąć również tutaj. Na wieczku pudełka oraz rondzie kapelusza umieściłam niewielkie bukiety róż i chryzantem, odpowiednio dopasowane kolorystycznie do całego projektu.

Kochani, a teraz chciałabym zaprosić Was do obejrzenia mojej pracy - jej szczegóły i zakamarki prezentuję na poniższych fotkach:





















 





















Kochani, mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu a urocze, jesienne nowości zainspirują Was do stworzenia wspaniałych prac:-)
Serdecznie polecam i zapraszam na zakupy do naszego sklepu: PAPER CARD 
 
Mój komplet spróbuje sił w wyzwaniach:
 
Pasujące linie to: metal, drewno, papier - owoc, drewno, czarny - metal, owoc, zielony -
metal, biały, roślina - roślina, drewno, zielony :-)
 
 
 


 
 
 
Ściskam i pozdrawiam,
Inka

12 komentarzy:

  1. Dobry pomysł to pół sukcesu... wykonanie i materiały drugie pół... jakże nam miło, że przyczyniłyśmy się do tego jakże pięknego projektu. Jest on oryginalny i całkiem inny. Chyba nie wpadłabym na połączenie kolekcji Love me Tender z czarnym kolorem... ciekawe... interesujące jest także wprowadzenie delikatnego żółtego koloru. Radośnie i charakternie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło czytać tak przychylną opinię :-) Ja nie jestem zwolenniczką szablonowych i przewidywalnych prac, zawsze kiedy tylko mogę, wybieram odmienne rozwiązania, nieraz zaskakujące a nawet trochę dziwne. Lubię tworzyć projekty bogate, kontrastowe i takie, nad którymi trzeba się troszkę napracować. Dopiero wtedy efekt końcowy daje mi poczucie satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Dziękuję że zostałam doceniona - to zawsze dodaje skrzydeł i twórczej motywacji :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Komplet jest z pewnością piękny i tajemniczy. Mnie zachwyca ten delikatny fiolet i to, że jest pudełko i kapelusz z różą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Bogusiu, dziękuję i cieszę się że Ci się podoba moja praca :-)
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny komplecik, lubię te kapeluszowe kartki. Trochę z nimi jest roboty ale efekt powala. Zresztą i te papiery których użyłaś to już połowa sukcesu. Powodzenia w wyzwaniach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplet!taki bardzo kobiecy i romantyczny z odrobiną nostalgii. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znowu przepadłam. Inko komplet jest przeeeepiękny!! Kobiecy, wyrazisty, romantyczny. Kocham kartki w kształcie kapelusza - to chyba moja ulubiona forma :)).
    Dziękuję bardzo za udział w BINGO Szuflady i życzę powodzenia :).
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie kobiece prace.Zachwycające. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna, romantyczna praca, piękne kolory! Dziękuję za udział w bingo Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinka, zobaczyłam tu coś czego już nigdy nie chcę odpatrzyć! :) Fantastyczny komplet, przepięknie połączyłaś wybrane arkusze z kolekcji, a przeszycia zwaliły mnie z nóg! Bomba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Anetko, jest mi niezmiernie miło że moja praca tak bardzo przypadła Ci do gustu. Dodałaś mi dzisiaj skrzydeł i mega pozytywnej motywacji do dalszego działania. Mam nadzieję że już niedługo pochwalę się nowymi projektami z Waszych cudownych kolekcji :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń