sobota, 21 sierpnia 2021

Urodzinowa kartka - księga

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z urodzinową kartką - księgą.
Coraz częściej mam okazję tworzyć kartki w tej formie, co mnie niesamowicie cieszy. Bardzo lubię projekty przestrzenne, zwłaszcza takie, w których mogę umieścić dużo warstw, zbudować kompozycję bogatą w detale lub schować wewnątrz małą niespodziankę, przygotowaną specjalnie dla Osoby obdarowanej.


  

Drugim powodem mojej miłości do tej formy kartkowej jest uznanie Osób, dla których mam przyjemność je tworzyć. Okazuje się że są bardzo ciepło i pozytywnie odbierane a ich niezwykła forma szybko zdobyła serca moich Klientów.

Dzisiaj bardzo osobista kartka urodzinowa, stworzona dla wielkiej Miłośniczki kotów.

Stonowana kolorystyka papierów dwóch marek: 13art's i Craft'o'Clock bardzo ładnie prezentuje się na okładce kartki a motyw rozmarzonej kobiety świetnie wpisał się w moją pracę.



Wnętrze kartki wypełnia okazały bukiet kwiatów oraz liczna kocia gromadka. Na jej tle usytuowałam kobiecą postać - ciepłą, szczęśliwą i spełnioną :-)









 Kochani, jestem bardzo ciekawa jak oceniacie tę formę kartki i co o niej sądzicie ;-) Jeśli znajdziecie czas i ochotę,  podzielcie się ze mną swoimi uwagami ;-)

Pracę zgłaszam na wyzwanie: 


A teraz już kończę i zmykam do pracowni, gdzie czekają na mnie dwie przepiękne kolekcje papierów, które zamierzam dzisiaj  pociachać. Zacznę od tej, bardziej romantycznej - kto był u mnie na FB, zapewne domyśla się o jakich papierkach mowa ;-)


Trzymajcie się, życzę Wam miłego weekendu i zostawiam cieplutkie uściski,

Inka

 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna forma kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka- forma i wykończenie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy".Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń