sobota, 28 sierpnia 2021

Ślubuję Ci miłość - kartka w rustykalnym klimacie

 Witajcie Kochani :-)


Tematyka ślubna powraca niczym bumerang :-)
Ale to przecież pełnia sezonu i wreszcie mogą odbyć się wszystkie te uroczystości, które z wiadomych względów zostały przesunięte w czasie lub zaplanowane na późniejsze terminy :-)

 


 Dzisiejszy projekt został wykonany na specjalne zamówienie. Zgodnie z  życzeniem wykonałam go w stylu rustykalnym, oraz bardzo stonowanej kolorystyce. Biel i motyw drewna, to cudowne połączenie koloru z fakturą. Bardzo wdzięczne, zwiewne koronki i ażurowe elementy pięknie współgrają z naturalnymi słojami pobielonego drewna.

 


Kilka prostych dodatków i komplecik dla Nowożeńców gotowy.



Kochani, zwróćcie uwagę na wygląd pokrywki pudełka - prawda że fajnie się prezentuje???

Okrągłe okienko podkleiłam pergaminem a całą warstwę papieru w deseczki uniosłam na taśmie dystansowej. Dzięki temu zabiegowi pomiędzy warstwami papierów utworzyła się wolna przestrzeń.
 Pergaminowe okienko wypełniłam białymi serduszkami, które niczym pierze w poduszce, pięknie wyścieliły wewnętrzną przestrzeń i nadały pracy zwiewnego, romantycznego charakteru.


Przyznam nieskromnie, że urzekł mnie efekt, który udało ni się osiągnąć a wszystko zawdzięczam przypadkowemu przypływowi weny twórczej.
Wpadłam na ten pomysł bardzo spontanicznie, podczas pracy na projektem i już wiem, że z pewnością go powtórzę a póki co, pomysłem dzielę się od razu z Wami - może ktoś go wykorzysta w swoich pracach.







Kochani, na dzisiaj to już wszystko ale w zanadrzu mam do pokazania jeszcze kilka ślubnych prac. 

Monotematycznie? Tak, to prawda, no ale cóż począć - mamy lato i miesiące, w nazwie których pojawia się  literka "R" - zatem czeka nas ślubny maraton :-)


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu,
Inka

3 komentarze: