sobota, 10 kwietnia 2021

Zielono mi - DT PAPER CARD

 

Cześć Kochani :-)

 

ZIELONO MI

to temat naszego dzisiejszego wyzwania na blogu PAPER CARD

 

Moja praca inspiracyjna odzwierciedla wszystko, co mi w duszy gra :-)

  Nastała upragniona wiosna, pojawiły się pierwsze owady i zazieleniła się młoda trawa !!!!
 Ta pora roku zawsze kojarzy mi się z ciepłymi promieniami słońca, soczystą zielenią,
z mnóstwem  kolorowych kwiatów i radosnymi, ptasimi trelami. 
 
 W swojej pracy starałam się uchwycić najpiękniejsze kadry z wiosennego ogrodu
i tak oto powstał,  bogaty w detale, projekt mix mediowy na podobraziu.

  
 

 

Ponieważ jestem zagorzałą zwolenniczką wykorzystywania w pracach elementów pochodzących z recyklingu, z ogromną przyjemnością wkomponowałam tu ścinki papierów scrapowych, które zwinęłam w ruloniki i ułożyłam na kształt wiosennego wianka. Umieściłam również kapsel, pełniący rolę wejścia do ptasiej budki a sam domek dla skrzydlatych przyjaciół powstał z drewnianych klinów od mojego podobrazia. Wykorzystałam też kawałki naturalnego worka jutowego jako doskonały materiał budulcowy pod gniazdko dla ptasiej rodzinki














 Całą kompozycję idealnie dopełniły tekturki ze sklepu PAPER CARD - wśród nich jest już kilka ślicznych, wiosennych nowości, które nie tak dawno zagościły na półkach sklepowych :-)
 
Kochani, serdecznie zapraszam do udziału w naszym wiosennym wyzwaniu!!!
Chyba zgodzicie się ze mną że temat  "Zielono mi" brzmi bardzo zachęcająco :-)
Czekamy na Wsze cudowne, soczysto zielone projekty, zaskoczcie nas pomysłowością :-)
 
 
A ja spróbuję swoich sił w wiosennym wyzwaniu Szuflady:
 
 

 

Miłego weekendu - uściski i pozdrowienia,
Inka
 
 

5 komentarzy:

  1. piękna wiosenna kartka, z utęsknieniem czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa, ale cudo wyszło. Piękny, wiosenny obraz, właściwie to wiosenny ogrodowy pejzaż! Uwielbiam Inko te wszystkie dopracowane szczególiki w Twoich pracach ❤. Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna soczysta zieleń. Kapsel robiący za wejście do domku jest świetny. Bardzo fajnie wszystko zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Zapachniało wiosną! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń