poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Pisanki w popękanych skorupkach ;-)

 Hej Kochani :-)


W drugim dniu Świąt Wielkanocnych chciałabym zaprezentować Wam pisanki ceramiczne,
ozdobione motywami, które tej wiosny stały się absolutnym hitem świątecznym
w mojej pracowni :-)

 


Te urocze motywy vintage królują niepodzielnie zarówno na moich kartkach ,
jak i dekoracjach świątecznych a pochodzą z papierów ryżowych od ITD Collection.

Popękane skorupki to efekt użycia preparatu do spękań jednoskładnikowych,
który naniosłam na metaliczne tło, wykonane farbami CADENCE :-)

Osobiście uwielbiam ozdabiać ceramikę świąteczną i mam cichą nadzieję że
dzisiejsze dekoracje stołu wielkanocnego spodobają się również Wam ;-)


















Do kompletu powstały jeszcze karteczki - ale o tym już innym razem ;-)


Zdrowego świętowania i miłego odpoczynku dla Was :-)

 

Uściski,

Inka

2 komentarze:

  1. BEAUTIFUL Easter projects, I hope you were Blessed with a wonderful day. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ja tutaj skomentuję. Widziałam te papiery w sklepie i nie byłam przekonana. Nie wiem, czy je polubię, ale Twoja wersja ma swój urok. Może to te spękania....
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń