środa, 7 kwietnia 2021

Świąteczne zestawy prezentowe :-)

 Witajcie Kochani :-)


Mój dzisiejszy post jest trochę spóźniony jeśli chodzi o samą tematykę,
wybaczcie ten mały poślizg ale miałam ku temu ważny powód, o którym
dowiecie się na samym końcu tego wpisu;-)

 

Przed świętami ozdobiłam kilka jajeczek ceramicznych z przeznaczeniem
na drobne upominki, dołączone do życzeń wielkanocnych. 


A jak życzenia - to oczywiście zapisane na karteczkach własnej roboty :-)))


Zobaczcie jakie urocze komplety udało mi się wyczarować z mini zestawów
papierów ryżowych od ITD Collection - "elitarne" portrety zwierząt.

Te małe zestawy występują w dwóch wersjach kolorystycznych, idealnie do siebie pasujących.
Przygaszone kolory retro to wersja, którą udekorowałam pisanki a barwy sepii  przeznaczyłam do ozdobienia karteczek, bo na nich z kolei pojawiły się kolorowe kwiaty podkreślające spokojną tonację barwną motywów zwierzęcych. Takie połączenie wydało mi się najbardziej trafione i efektowne.

Co o tym sądzicie ???


















Kochani, moje kartki to również jedna z propozycji inspiracyjnych do dzisiejszego
wyzwania w Art-Piaskownica. Temat: CARDS - Kartka z zagiętym rogiem ;-)))

Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy i pochwalenia się swoimi pomysłami
na wykonanie tej nietypowej, choć bardzo ciekawej formy kartkowej.

Więcej szczegółów i informacji dotyczących uczestnictwa w naszej zabawie
znajdziecie na blogu AP

Zapraszamy i czekamy z niecierpliwością na Wasze propozycje :-)


Ściskam i zdrówka życzę,

Inka

1 komentarz:

  1. Haha portrety swietne !!! No i Twoje prace takze, pieknie tworzysz Inko i te kompozycje kwiatowe pieknie sie komponują :)

    OdpowiedzUsuń