czwartek, 15 kwietnia 2021

Anioły miłości

 

 Witajcie :-)


Ostatnio przeskakuję z tematu na temat i dzięki temu nie ma monotonii.a ja urozmaicam
sobie warsztat twórczy, podejmując się prac w różnych technikach i na różne okazje :-)


Dzisiaj chcę zaprezentować kolejny anielski obraz wykonany na drewnie.
Malowidło powstało na zamówienie a specjalnym życzeniem Osoby zamawiającej była ciepła  kolorystyka, utrzymana w butelkowej zieleni, złocie i barwach kolorowej jesieni.:-)

 









 Obraz jest duży - jego gabaryty to 60 x 30 cm. Malowany techniką akrylową z elementami złota. Powierzchnia pracy została zabezpieczona kilkoma warstwami matowego lakieru.


Do wykonania złoceń i przestrzennych ornamentów użyłam preparatów CADENCE

Dora Perła 150ml - ANKERYCZNE ZŁOTO

Farba Dora Metalik 50ml antyczny złoty

Metalik 150ml - MIEDZIANY

 

 oraz szablonów:


- cudowna rozeta to szablon od SnipAr

natomiast 

elementy roślinne - szablon od ITD Collection

.szablon - maska do scrapbookingu 16x16 cm ST0178B

 

Ze względu na zgodność kolorystyki z moodboardem,
moja praca spróbuje sił w wyzwaniu:


Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka,

Inka

9 komentarzy:

  1. Ale cudo! I te zielenie moje ulubione !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworząc taki obraz trzeba włożyć w to mnóstwo pracy. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje anioły Inko!!!!! fantastyczny obraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej uwielbiam Twoje anielskie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja tęskniłam za Twoimi aniołami Inko! Prześliczne są! Można oglądać w kółko zdjęcia i za każdym razem coś nowego odkrywać. Przepiękny obraz! Niesamowity spokój, ciepło i miłość z niego tryska. No cudo!
    Buziaki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyjątkowe! Dziękuje za wzięcie udziału w wyzwaniu w imieniu Paper Heaven!

    OdpowiedzUsuń