sobota, 3 kwietnia 2021

Stroik wielkanocny z wiosennymi nowościami - DT PAPER CARD

 

 Witajcie Kochani :-)

Jeszcze przed samymi Świętami przychodzę na spotkanie z Wami,
by podzielić pomysłem przygotowania stylowej dekoracji stołu wielkanocnego :-)

Jest to również moja inspiracja dla bloga sklepu PAPER CARD,
skąd pochodzą wszystkie urocze tekturki, zdobiące ten projekt.

Pełny wykaz materiałów łącznie z linkami znajdziecie w moim wpisie na blogu PAPER CARD

 

 Niewielki, koszyczek wiklinowy, znaleziony pośród domowych przydasi przeznaczyłam na bazę do wykonania swojego stroika.  Osadziłam go na tekturkowych kołach drabiniastych - czyli jednej z tych nowości w naszym sklepie, która natychmiast skradła moje serducho. 

Sielski klimat tych tekturek tak bardzo mnie urzekł że zapragnęłam wykorzystać je
do stworzenia fajnej, wiosennej dekoracji :-)

Miałam kilka różnych pomysłów na wykonanie tej pracy, jednak najbliższy memu sercu okazał się powóz, po brzegi wypełniony pisankami w wiktoriańskim stylu. Do stworzenia odpowiedniego klimatu  idealne okazały się wiosenne tekturki z delikatnymi listeczkami i motywami kwiatowymi.

Na pierzynce z sizalu, piór i wiosennych kwiatów  ułożyłam kilka jajeczek, które wcześniej ozdobiłam motywami zajęczych portretów, wykorzystując technikę decoupage oraz złocenia. 

Dekorację uzupełniłam uroczymi gałązkami lawendy i ażurowymi listkami - te tekturki również pochodzą z najnowszej wiosennej kolekcji :-)















 Mam nadzieję że moja propozycja przypadła Wam do gustu, a jeśli nie macie jeszcze pomysłu na swój stroik świąteczny - być może tak wykonana dekoracja okaże się godna uwagi. Serdecznie polecam :-)

 

Portrety zajęczej arystokracji pochodzą z papieru ryżowego od ITD Collection: 

Papier ryżowy ITD R1815

Preparaty to oczywiście mój ulubiony, niezawodny CADENCE :

Farba postarzająca 120ml - BRĄZOWY

Klej Decoupage Plus 250ml, matowy

Klej kraftowy 150ml

Lakier wykończeniowy Ultimate Glaze 70ml, połysk

Kochani, przed nami kilka wyjątkowych dni, życzę Wam by był to czas piękny,
pełen rodzinnego ciepła, spokoju i optymizmu.
Niech radość z nadejścia wiosennych świąt zagości w Waszych sercach
i napełni je nadzieją na lepsze jutro.


Pozdrawiam  :-)

Inka

1 komentarz: