niedziela, 1 grudnia 2019

W małym okienku - magia i czar ;-)

Witam serdecznie :-)


Na Waszych blogach już od dawna trwa zimowe kartkowanie a ja tylko zaglądam w biegu i po cichutku zazdroszczę, bo moja pracownia jeszcze taka nie zimowa.
Dziś pierwszy grudnia, świąteczne prace na chwilę obecną mam w przysłowiowym lesie a tu  zostały zaledwie trzy tygodnie na wykonanie i wysłanie ich w  miejsce przeznaczenia. ;-)
Tak niewybaczalnie duże opóźnienie zaliczyłam po raz pierwszy, odkąd zajmuję się rękodziełem i mam cichą nadzieję że zdążę ze wszystkim na czas.
Zatem ... Zimowe kartkowanie - czas start!!!
Postanowiłam ostro ruszyć z kopyta i szybko nadrobić wszystkie zaległości.
Jak wyjdzie ? - zobaczymy ;-)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę wykonaną z mroźnej kolekcji  papierów od ITD Collection, która w zeszłym roku dosłownie skradła moje serce.
Pracowało mi się na niej wyśmienicie, więc w ramach małej rozgrzewki przed seryjnym kartkowaniem, postanowiłam zrobić lift swoich zeszłorocznych prac z shaker boxami.

Przygotowałam również coś dla Was, moi Drodzy, oraz dla Czytelników bloga Kwiatu Dolnośląskiego - gdzie występuję gościnnie i publikuję cykl wpisów poświęconych recyklingowi.
W trakcie tworzenia poniższej pracy zrobiłam fotki do kursu na wykonanie bardzo prostych okienek - shaker boxów. Oczywiście przewidziałam zastosowanie materiałów ogólnodostępnych w ramach wspomnianego recyklingu czyli wykorzystania surowców wtórnych na potrzeby twórcze :-)

Publikacja kursu odbędzie się 11-go grudnia, więc jeśli ktoś z Was poszukuje inspiracji na zimowe okienka - łatwe, szybkie, samodzielnie wykonane od podstaw - to oczywiście wszystkich chętnych zapraszam bardzo serdecznie:-)


A teraz moja pierwsza w tym sezonie, ośnieżona kartelucha :

















































Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Szuflada - Bingo
praca wykonana jest wg dwóch linii:
sznurek-biały-gwiazdka i choinka-brokat-błękitny

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/11/otworz-szuflade-bingo.html

- Filigranki - Bez wykrojnika

http://filigranki-pl.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-52-bez-wykrojnika.html



Dzisiaj mam wielką przyjemność zaprosić Was na bloga Art-Piaskownicy na ostatnie tegoroczne wyzwanie kartkowe :-) Cykl tych wpisów cieszył się bardzo dużym powodzeniem wśród naszych Czytelników, co nas ogromnie raduje oraz motywuje i oby tak dalej. Liczymy na podobną lub jeszcze wyższą frekwencję w przyszłym sezonie :-)


Kochani - kolejny rok dobiega końca, wprost nie do wiary - zastanawiam się kiedy to zleciało i dlaczego tak szybko? To chyba pasja tak mocno napędza mój życiowy motor, jadę wciąż na szóstym biegu i jestem w wiecznym niedoczasie:-)))
Czy u Was także dni przemijają niczym rozpędzone pendolino?

Jeśli tak to i grudzień szybko nam przeleci, ani się obejrzymy jak trzeba będzie witać  Nowy Rok.
A dzisiaj, u stóp nowego miesiąca życzę Wam  mnóstwa energii, niespożytkowanej weny twórczej i werwy do świątecznych porządków, udanego "pierniczenia" oraz innych kulinarnych przygotowań a także wolnego czasu na odpoczynek, którego wszystkie będziemy w tym miesiącu potrzebować więcej niż zazwyczaj :-)

Pozdrawiam cieplutko, do zobaczenia niebawem,
Inka




22 komentarze:

  1. Ale piękna i klimatyczna praca!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu,jest mi ogromnie miło,że przypadła Ci do gustu. Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka Halinko, widać, że sporo czasu było potrzebne na jej wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lenka. Przyznaję Ci rację - sporo czasu zajęło przygotowanie tej karteczki ale równie sporo przyjemności mi dostarczyło samo tworzenie.
      Równowaga została zachowana :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Świetna karteczka, taka mocno ośnieżona :) No i sarenki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przyznam szczerze że bardzo nie lubię zimy, za to wprost uwielbiam tworzyć ośnieżone, skute lodem i zmrożone karteczki. Papier z sarenkami skradł moje serce już w ubiegłym sezonie więc i tym razem po niego sięgnęłam z dużym sentymentem :-))) Dziękuję za odwiedzinki i ciepłe słówko. Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  4. Piękna praca, zimy u mnie brak, ale niebawem pewnie przyjdzie i śniegiem nam sypnie, na dziś pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tesa, u mnie w Krakowie już troszkę poprószyło śniegiem ale na szczęście zaraz stopniał. Jakoś nie jestem specjalnie stęskniona za tą porą roku - raczej wolałabym jesień a po niej od razu wiosnę ;-))) Odwzajemniam cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  5. Prześliczna karteczka! Cieszę się, że bierze udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - dziękuję ślicznie i również bardzo się cieszę że zaproponowałyście taki fajny zestaw elementów w bingo,z którego zaczerpnęłam inspirację :-))) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wspaniała praca Halinko!!!
    Serdeczne pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko i również pozdrawiam Cię bardzo gorąco! :-)))

      Usuń
  7. Piękna jest ta kartka, jeszcze pamiętam ta zeszłoroczną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło Aniu, że pamiętasz ubiegłoroczne. Ta powyżej jednak troszkę się od nich różni - znalazłam nowy pomysł na wykonanie shaker - boxa. Zrobiłam go w 15 minut, bo czas mnie potwornie goni i mam już sporo świątecznych zaległości :-)))U mnie potrzeba zawsze jest matką wynalazków - więc poszłam na przysłowiową łatwiznę i zrobiłam coś z niczego :-)))
      Dziękuję za owiedzinki i serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  8. Rewelacyjna kartka, Halinko.
    Czas chyba wszędzie pędzi jak szalony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i widzę że nie jestem odosobniona w pogoni za pędzącymi minutami. Zatem buziaki i uciekam do pracowni ;-)))

      Usuń
  9. Mogę tylko podziwiać, bo śliczna, dopracowana i taka przyjemna dla oka. Oczywiście jest mi również bardzo miło powitać Cię w konkursie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiło się zimowo w końcu i w Twojej pracowni... ;-) Mnie też zawsze trudno się zmobilizować do kartek świątecznych... Twoja jest cudowna, klimatyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kartka, aż czuć zimę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, taka mroźna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń