piątek, 6 grudnia 2019

Mikołajki 2019

Cześć Kochani :-)


Czy prezenty już rozpakowane a buzie uśmiechnięte?

U mnie w tym roku takie oto Mikołajki - twórcze, wesołe i na luzie :-)
Postanowiłam zrobić użytek z tego, co było pod ręką a właściwie - już prawie w śmietniku ;-)))

Nowe życie szklanych butelek, a czemu nie?
Już wiecie że bardzo lubię je ....... nie, nie - nie opróżniać :-))) - lubię je adoptować do nowej, lepszej (w moim odczuciu) roli.

Dzisiaj jest fusing, czyli na płasko z kotkiem oraz w formie wyjściowej czyli przestrzennie - z oświetloną choineczką wewnątrz ;-)
Taki już trochę świąteczny klimacik w mojej pracowni -  dla poprawy nastroju :-)))





















 A tu fotki przy wyłączonym oświetleniu sufitowym:-)))


















Choineczka udekorowana światełkami ledowymi wygląda prześlicznie i wbrew pozorom daje dużo bardzo ciepłego, świątecznego blasku. Mój tegoroczny wynalazek z wykorzystaniem recyklingu i .... technologii ledowej :-)))))) Jestem ciekawa czy tak wykonana ozdoba spodoba się również Wam?

 Mój zestaw świątecznych projektów zgłaszam na wyzwania:

- Snip Art 

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2019/12/wyzwania-challenge-57.html



 oraz do APS Craft:


https://apscraft.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-25.html





A teraz pochwalę się przemiłą niespodzianką Mikołajkową :-)))

Mój exploding box zdobył wyróżnienie w listopadowym wyzwaniu Szuflady.
TUTAJ wyniki i nagroda, jaką otrzymałam.
 ;-)))




Projektantkom Szuflady serdecznie DZIĘKUJĘ ZA WYRÓŻNIENIE, docenienie mojej pracy i wspólną zabawę - jest mi ogromnie miło :-)))

I oczywiście gratuluję wyróżnień laureatkom pozostałych, nagrodzonych prac!!!





**************************

I druga przemiła wiadomość :-)))

Tym razem WYRÓŻNIENIE na blogu DIY zrób to sam :




Jupi - ale super Mikołajki w tym roku!!!!
Dzięki Dziewczyny!!! - ta świetna wiadomość poprawiła mi humor w sobotni, mroźny poranek :-)))

Kochani, uskrzydlona i pełna twórczej energii biegnę do swojej pracowni.
 Pozdrawiam mikołajkowo oraz bardzo serdecznie zapraszam na kolejny wpis
 - tym razem będzie mroźny, zimowy i mix-mediowy projekt 3D ;-)))

Inka

13 komentarzy:

  1. Śliczna recyklingowa dekoracja,wspaniale wygląda w świetle :)
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam mikołajkowo -:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne dekoracje, zachwycam się :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW ❤️ wow ❤️ WoW❤️❤️❤️
    Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło, podoba mi się dekoracja z choinką (robiłam coś podobnego rok temu, tylko w szklanym słoju) :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prace i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, bardzo klimatyczne dekoracje. I oczywiście bardzo mocno gratuluję Ci wyróżnienia. Prześliczny box.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Ty.
    Buteleczka lampka bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, gratuluję wyróżnień!
    Buteleczki są przepiękne, ta z choineczka w środku ogromnie klimatyczna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Inko kochana, ależ piękne prace dziś u Ciebie! Wow, jak nastrojowo! Ta butelka z kotkiem jest niesamowita. Piękna! A ten kociak jest mega rozczulający, tylko go wziąć i tulić :). Same śliczności! Kochana gratuluję wygranych - w pełni zasłużone!:)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe ozdoby wykonałaś. Bardzo fajna ta butelka z choinką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Very lovely. Thank you for joining Snip Art Dec challenge.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna dekoracja :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń