piątek, 13 grudnia 2019

Świątecznie - w tradycyjnych barwach


Witajcie Moi Mili :-)


W końcu i u mnie powstało coś bardziej tradycyjnego - karteczka wykonana a na bazie papierów Craft'o'Clock - Sponsora naszego dzisiejszego wyzwania kolorystycznego, które właśnie wystartowało w Art-Piaskownicy.
Serdecznie Wszystkich zachęcam do licznego udziału i życzę powodzenia w zabawie ;-)))

Czerwień i zieleń plus kropeczki - jak dla mnie, uroczo i bardzo świątecznie :-)
Arkusze pochodzą z dwóch różnych kolekcji a pasują do siebie idealnie :-)
Za to właśnie kocham Craft'o'Clock - uniwersalność i staranność w doborze motywów oraz kolorystyki. Mogę z powodzeniem łączyć i miksować wszystko, co wpadnie w moje łapki.
Genialnie pracuje się z papierkami tej marki. Szczerze polecam, choć chyba nie trzeba Was szczególnie namawiać, bo przecież wszyscy już je doskonale znają i myślę że są tak samo zachwyceni, jak ja ;-)))

Karteczkę wykonałam w stylu retro z kolei pudełko jest trochę bardziej cool - takie było zamierzenie!
Mój świąteczny komplet powstał dla bardzo wyjątkowych Osób - pewnego Małżeństwa, starszego stażem ale zupełnie młodego na duchu i usposobieniu.


A Wam jak się podoba moja propozycja na połączenie stylistyki i barw? :-)))













































Tak trochę nieśmiało zaryzykuję i zgłoszę swoją pracę do tego wyzwania:

https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/12/v-jak-vintage.html

Kochani, Święta tuż za pasem a ja jak zwykle o tej porze roku z trudem dzielę swój czas. Staram się podołać wszystkim obowiązkom i tym, zawodowym, i tym rodzinnym i tym, związanym z pasją i swoją twórczą działalnością. Zegar nieustannie depcze mi po piętach ale muszę dać radę ;-)))

Doskonale wiem że wszyscy teraz tak mają. U Was zapewne podobnie - dużo się dzieje a czas zbyt szybko przemija. To wszystko wpisane jest w urok Świąt, więc warto dołożyć wszelkich starań, by potem móc wspólnie z Bliskimi cieszyć się ich efektami, odpoczywać i świętować.

Moi Drodzy!
Wytrwałości i spokoju życzę, niech te niespełna dwa tygodnie, dzielące nas od najpiękniejszych Świąt w naszej, polskiej tradycji, upłyną nam szczęśliwie i owocnie.

Pozdrowienia i uściski dla wszystkich,
Inka


6 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet, stylistycznie i kolorystycznie. To, że się spodoba i to bardzo jestem pewna. <3 Tobie również życzę, by ten okres do świąt mijał pięknie, by w sercu coraz więcej magii mościło, zadań za dużo nie przybywało, no, chyba że tych naprawdę miłych. Uściski wielkie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ klimatycznie :) Dziękuję za wspólną zabawę z Kartkowym ABC i pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, lubię taką świąteczną klasykę :)

    OdpowiedzUsuń