środa, 11 grudnia 2019

Shaker box z "odzysku" - KURS

Witajcie Moi Drodzy :-)



Obiecałam i jestem z krótkim instruktażem na śliczne, zimowe okienko. W tym roku mam mniej czasu na świąteczne kartkowanie, zatem sama poszukuję pomysłów na szybkie rozwiązania, które ułatwią pracę.
Moja alternatywa na zimowe okienko okazała się strzałem w dziesiątkę - czas wykonania - 15 minut. Polecam ten pomysł przede wszystkim Osobom, tworzącym swoje prace  na tzw. ostatnią chwilę. Jest super ekspresowy, łatwy i wykonany na bazie przedmiotu z odzysku.
Ten shaker box został przygotowany do jednej z moich tegorocznych kartek świątecznych.





ZAPRASZAM:


Potrzebne materiały:
- przezroczyste, dwuczęściowe pudełko plastikowe,
- papier z grafiką do umieszczenia w środku shaker - boxa
- wypełniacz do wnętrza okienka, np:brokat, gwiazdki, cekiny itd.
- klej magic, biała farba akrylowa, nożyczki.



Moje pudełko pochodzi z recyklingu, jest to opakowanie po
srebrnych gwiazdkach świątecznych.



Opróżnione pudełko przeczyściłam wilgotną chusteczką 
i rozłożyłam na dwie części.
Górną część czyli pokrywkę chwilowo odłożyłam na bok,
będzie mi potrzebna dopiero w drugim etapie pracy



Dno pudełka przykładam do przygotowanej grafiki,
odrysowuję średnicę a następnie docinam obrazek.



Przyciętą grafikę wklejam do wnętrza dolnej części opakowania
i czekam chwilę aż klej dobrze zwiąże



Do środka wsypuję brokat, gwiazdki, cekiny itd.




Smaruję klejem zewnętrzne krawędzie denka i nakładam
na nie wieczko. Dobrze dociskam klejone powierzchnie.
Można wspomóc się przezroczystą taśmą klejącą.


Pudełko jest gotowe do wklejenia na kartkę :-)



Umieszczony wewnątrz brokat pięknie imituje skrzącą się zaspę śniegu.



Poniżej efekt końcowy - shaker- box w roli magicznego okienka
dodającego niezwykłego klimatu mojej pracy.










Zachęcam do zainspirowania się tym, prostym, a jakże uroczym
sposobem na wyczarowanie mroźnej scenerii, zamkniętej w malutkim okienku 
oraz do skorzystania z mojego kursu.

Życzę pięknych efektów Waszej pracy!


Uściski,
Inka


7 komentarzy:

  1. Ależ piękna,zimowa karteczka !!!
    A pomysł na shakera znakomity,recykling górą jak najbardziej 👍 Podobny pomysł miała wczoraj Uleńka z wieczkiem po serku.Super Halinko,że dzielisz się z nami takimi pomysłami !!! Dziękuję 😊 Ta zaspa z brokatu rewelacja!!! A grafika jaka cudna. Miłego dnia,pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł Halinko, a karteczka prześliczna.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna ta karteczka. Lubie shaker boxy, ale ciężko jest u mnie w domu znaleźć jakąś taką plastikową część. Niemniej zainspirowałaś i chyba znowu poszukam 😉 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko, świetny pomysł. Kartka wyszła wspaniale!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zimowa karteczka, niech śnieg przywoła na Świeta )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Przecudna praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń