środa, 4 grudnia 2019

W dowód wdzięczności...

Witam serdecznie ;-)



W dowód wdzięczności powstała karteczka z podziękowaniem dla Pani Doktor za pomyślnie wykonany zabieg laryngologiczny.
Przyznam że po raz pierwszy miałam okazję do tworzenia kartki o tak szczególnym charakterze. Troszkę pogłówkowałam nad kompozycją oraz samą konstrukcją a także kolorystyką. Pomysłów było kilka, ostatecznie postawiłam na ten, którego efekty prezentuję poniżej.
Biorąc pod uwagę płeć oraz wykonywaną profesję, postawiłam na delikatne, kobiece kolory, vintagowy styl oraz pastelowe kwiaty, upięte w pachnący bukiet, wylewający się spod białego kitla. Dodatkiem a właściwie kwintesencją pracy stało się wymowne hasło, umieszczone na kieszonce lekarskiej garderoby oraz stetoskop - znamienny atrybut, który od razu nasuwa odpowiednie skojarzenie.
I tak od pomysłu, przez projekt po realizację (z niewielkimi korektami), powstała taka oto, niebanalna karteczka na bogato, wraz z zupełnie już prostym opakowaniem :-)))

























Bardzo lubię podejmować wyzwania odbiegające od form szablonowych a jeśli przy okazji mogę puścić wodze swojej fantazji - wtedy jestem po prostu w siódmym niebie :-)))

Mojej stałej Klientce dziękuję z całego serca za zaufanie i powierzenie mi wykonania tak uroczej pracy.
Droga J. - mam nadzieję że Twój nosek powrócił do pełnej sprawności i czuje  .....  się dobrze ;-)

Komplet spróbuje sił w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC

https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/12/v-jak-vintage.html

I to wszystko na dzisiaj Moi Drodzy a teraz ... co robimy?  Czekamy na Św. Mikołaja!!! ;-)))
Zapraszam w czasie weekendu -  ja też przygotuję dla Was ma(i)lutką niespodziankę. Choć Mikołaja z pewnością nie "przebiję" pod żadnym względem - no chyba że ktoś był niegrzeczny i dostanie samą rózgę to u mnie znajdzie coś na pocieszenie i poprawę humoru ;-)))


Pozdrawiam cieplutko!
Inka



9 komentarzy:

  1. No rewelayjnie Halinko !!!!
    Z każdym zleconym zadaniem radzisz sobie perfekcyjnie!!!
    Przepiękna ta karteczka ,nie mogę wyjść z podziwu !!! Twoja kreatywność nie zna granic 😉
    Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, ogromnie mi się podoba ta kompozycja z kwiatami - no po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, praca genialna. Jakby zza fartuszka wychodziło piękno człowieka, cudny efekt, piękne przesłanie. Praca na siódemkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko dla Ciebie chyba nie ma rzeczy niewykonalnych. Niesamowicie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem. Karteczka jest przepiękna i jak sama napisałaś , nietuzinkowa. Mistrzostwo świata jak dla mnie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko, super, super! Brawa dla Ciebie, poradzisz sobie chyba z każdym wyzwaniem 😃 Świetna jest ta kartka. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Halinko podziwiam Twoja kreatywność. Jak dla mnie rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka, od razu widać, że dla lekarza. Przepiękny napis w kółeczku. Na pewno spodobała się Pani Dr. Kwiaty wyglądają jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, rewelacja. Świetny pomysł na te kwiaty wyglądające spod kitla.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń