środa, 25 grudnia 2019

Świąteczna wymianka

Witam serdecznie :-)))



Przed Bożym Narodzeniem dobiegła końca "Aniołowa" wymianka, zorganizowana przez kreatywny zespół Projektantek działających w Art-Piaskownicy. Do wspólnej zabawy zaprosiłyśmy Czytelników naszego bloga, natomiast dzisiaj chwalimy się wszystkimi Aniołami, tymi, które od nas wyleciały w świat i tymi, które do nas przyleciały :-)))

Mnie przypadł zaszczyt przygotowania wymiankowej niespodzianki dla Justynki, prowadzącej bloga Wielkie Małe Pasje, natomiast sama zostałam obdarowana pracą, stworzoną przez Magdalenę - autorkę bloga Paper Like Me.

Justynkę znam od czasu, kiedy założyła swojego magicznego, pełnego pasji bloga i wiem że, podobnie jak ja, bardzo kocha zarówno Anioły jak i Elfy.
Dlatego do ozdobienia swoich prac wybrałam śliczną serwetkę do decoupage z motywem dwóch dziewczynek, posiadaczek delikatnych, trochę anielskich i może trochę elfich skrzydeł? :-)))
Jak wiecie, na takiej serwetce zwykle znajdują się cztery ścianki z identycznym nadrukiem - na mojej, dwa wzory były w lustrzanym odbiciu.

Gdy serwetka wpadła w moje łapki, nastąpiła mała chwilka skupienia: co, z czego i jaką techniką - wena przybyła szybko a potem już było z górki - poszły w ruch moje narzędzia twórcze :-)))
Jak się rozpędziłam w tym twórczym wirze, to nagle okazało się że wykorzystałam wszystkie cztery anielskie motywy i już więcej nie mam :-)))
Powstał z nich taki oto komplecik o charakterze zarówno świąteczno - dekoracyjnym jaki i powszednim, praktyczno - użytkowym:
- notes na tajne zapiski - bo przecież każdy ma jakieś swoje prywatne tajemnice ;-))))
- czekoladownik w wersji duo - oczywiście przed wysyłką został uzupełniony słodką zawartością,
- dzwonek - zawieszka wraz z życzeniami świątecznymi, umieszczonymi na rewersie,
- eco-bombka na choinkę, wypełniona wewnątrz brokatem i maleńkimi gwiazdeczkami, którą mieliście już okazję poznać w jednym z wcześniejszych moich wpisów :-)))













































Przyznam że paca nad tym kompletem sprawiła mi ogromną radość a po jej zakończeniu zaczęłam żałować że miałam tylko jedną taką serwetkę, bo z miłą chęcią stworzyłabym więcej anielskich ozdób z tym uroczym motywem ;-) Może za rok powstaną kolejne?


Powyższy komplet posyłam na świąteczne wyzwania:

 
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-magia-swiat.html



https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-63-boze-narodzeniechallenge-63.html

*****

A teraz pochwalę się niespodzianką, przygotowaną dla mnie przez Magdalenę z bloga Paper Like Me, której bardzo dziękuję za świąteczną kartkę z życzeniami i słodkie co nieco ;-)))





Kochani,  kończąc ten wpis chcę bardzo serdecznie podziękować za wszystkie piękne życzenia świąteczne ;-))) Sprawiliście mi mnóstwo radości i oczywiście odwzajemniam je z całego serducha.

Na pożegnanie jeszcze raz  życzę Wam wszystkiego co najmilsze, najdroższe i najbliższe Waszym sercom. Niech świąteczna magia trwa jak najdłużej.

Do zobaczenia,
Inka

12 komentarzy:

  1. Piękne te Wasze wymienne prezentów 💚🤗
    Ja niestety nie mam zdolności artystycznych, a po za tym choroba nie pozwala na manualne czynności.
    Serdeczności świąteczne zostawiam 💖💖🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet zrobiłaś, a serwetka rzeczywiście jest wyjątkowa, jeszcze takiej nie widziałam :)
    pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace!
    Radosnego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace, Halinko.
    Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnego świętowania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace Inko przygotowałaś z anielskim motywem!!! Pięknie się prezentują!!!
    Radosnego świętowania i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym roku Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne anielskie prace Radosnego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Inko kochana, jeszcze raz bardzo dziękuję za tak wspaniałe anielskie prezemty. Dziękuję również, że wykonałaś je z serca bo to czuję. Znalazły u mnie miejsce i cieszę nimi oko każdego dnia :)). A zawieszki pięknie wyglądają na choince zwlaszcza jak lampki są zapalone. Jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję ❤!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne anielskie prace :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego cudownego, inspirującego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Halinko cuda stworzylas, ten spływający snieg wyglada magicznie ! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń