niedziela, 12 maja 2024

Pamiątka komunijna dla chłopca

 Witajcie :-)


Pierwsze uroczystości komunijne już za nami teraz przyszedł czas na prezentację pamiątek, które miałam przyjemność wykonać.

 


 

Zaczynam od kompletu stworzonego dla chłopca. Jest to przestrzennie zdobiona kartka w zestawie z pudełkiem.
W pracy wykorzystałam papiery scrapowe marki Margaret Mycraftime oraz Mintay Papers.  Wisienką na torcie są cudowne tekturki i ręcznie wykonane kwiaty.
Umieściłam również kłosy zboża - mój ulubiony dodatek do projektów komunijnych.
Pojawił się także delikatny, złoty akcent, w postaci papieru lustrzanego, którym wykleiłam hostię  i  drobne listki, połyskujące wśród kompozycji kwiatowej.
Wnętrze kartki tradycyjnie wyposażyłam w karnet z życzeniami i zakładkę do umieszczenia niedużej koperty "banknotówki" :-)
















 

Pogodnej niedzieli i udanego tygodnia, Kochani, pozdrawiam Was serdecznie,

Inka


2 komentarze:

  1. Piękny komunijny zestaw! Tak oglądam sobie teraz komunijne prace na blogosferze i jestem oczarowany, jak z najwytwórniejszych pracowni!
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń