sobota, 25 maja 2024

Na ślub ... w energetycznych barwach

 Hej Kochani :-)


Lubię wyzwania, pomysł bardzo mi się spodobał a realizacja tego projektu sprawiła mi mnóstwo radości :-)
Zostałam poproszona o wykonanie barwnej, kwiatowej pamiątki ślubnej.
Zgodnie z życzeniem powstała energetyczna, wiosenna, kipiąca kolorami kartka w zestawie z pudełkiem. 



Kochani, oczywiście mój wkład pracy schodzi tu na drugi plan. Najpiękniejszy efekt osiągnęłam dzięki użyciu dwóch wiosennych kolekcji papierów scrapowych: Spring Wreath i Spring Bouquet  marki ITD Collection. Cudowne wianki, okazałe bukiety, nasycona kolorami grafika robi tu zdecydowanie najlepszą "robotę".
W tle - zielone papiery bazowe marki Craft'o'Colck :-)
Na uwagę zasługują również wyjątkowe tekturki, dzięki którym praca nabrała ślubnego klimatu.

Projekt został spersonalizowany, wewnątrz umieściłam karnet z życzeniami i zakładkę - schowek na kopertę "banknotówkę".

Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu ;-)

 










Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznego weekendu :-)

Inka

2 komentarze: