czwartek, 9 maja 2024

Bingo na M - DT KARTKOWE ABC

 Cześć Kochani :-)


Miś - miłość - miętowy - to hasła, które wybrałam aby przygotować dla Was pracę inspiracyjną do aktualnie trwającego wyzwania w KARTKOWE ABC :-)

 

 

Spersonalizowaną karteczkę w komplecie z pudełkiem stworzyłam na Pamiątkę Chrztu Świętego malutkiego Huberta.
Przepiękne grafiki, umieszczone w projekcie pochodzą od dwóch polskich producentów papierów scrapowych: Margaret Mycraftime oraz LemonCraft.
Jak zapewne zauważyliście, po raz kolejny postawiłam na moje ulubione zestawienie kolorystyczne, zarezerwowane dla prac chłopięcych :-) I to się chyba już nie zmieni, gdyż uważam że ten zestaw barw jest idealny pod każdym względem  - a ja czuję się bardzo komfortowo, kiedy mogę połączyć ze sobą ciepłe barwy beżu i brązu z nieco chłodniejszą paletą odcieni błękitu i niebieskości :-)

 

 


 






 








 Kochani, serdecznie zapraszam do KARTKOWE ABC i zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w wyzwaniu "BINGO na M"

Pozdrawiam Was cieplutko, 

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz