czwartek, 30 maja 2024

Gratulacyjne "ubranko" z okazji narodzin

 Witajcie :-)


Dzisiaj zaprezentuję zestaw gratulacyjny okazji narodzin chłopczyka :-)

 


 

Zależało mi na wykonaniu słodkiej i uroczej kartki z grafiką bobaska i motywami sympatycznych pluszaków, dlatego do ozdobienia kartki użyłam mixu papierów pochodzących aż od trzech producentów.
Bardzo lubię łączyć ze sobą barwy w odcieniach brązu z błękitem lub turkusem i bardzo często taki duecik  możecie zaobserwować na chłopięcych projektach mojego autorstwa.
Dzisiaj dodałam więcej słonecznych barw aby zestaw nabrał delikatnego i ciepłego wyrazu.
Dziecięce ubranko zaprojektowałam własnoręcznie, bez użycia gotowych baz i wykrojników. Uwielbiam tworzyć tego typu prace od podstaw, za każdym razem sprawia mi to mnóstwo frajdy.
Przy projektowaniu tych malutkich spodenek i kaftanika poczułam się jak dziecięca projektantka modowa a cała zabawa z odpowiednim doborem kolorystyki i motywów dostarczyła mi sporo radości.
Scraperka i krawcowa w jednej osobie - to dla mnie żadna nowość. 
Przecież każda praca, od pomysłu po efekt końcowy, wymaga odpowiedniego podejścia do tematu ;-)










 



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego, słonecznego weekendu,

Inka

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz