czwartek, 23 maja 2024

Dziewczęcy komplet komunijny

 Cześć

Kochani, wybaczcie moją monotematyczność w ostatnio publikowanych wpisach, ale jak wiadomo - maj jest miesiącem wyjątkowym i rządzi się swoimi prawami.

 Dlatego dzisiaj mam do zaprezentowania kolejną i chyba już ostatnią w tym sezonie, pracę komunijną.

 


 

Dla upamiętnienia uroczystości pierwszokomunijnej stworzyłam delikatny komplet - kartkę w pudełku.

Jest to praca dla dziewczynki w jasno różowej tonacji kolorystycznej, z dużą ilością kwiatów i połyskującymi dodatkami :-). Podobnie, jak w poprzednich projektach, do dekoracji wybrałam papiery marki Alchemy of Art, warstwową tekturkę w kształcie kielicha, ręcznie robione kwiatuszki i ... kłosy zboża ;-)


Z kolei urocza, dziewczęca grafika, zdobiąca front kartki, pochodzi z najnowszej kolekcji marki Margaret Mycraftime.- a konkretnie - z pasków zawierających dodatkowe grafiki do samodzielnego wycięcia ;-)

Kompozycję kwiatową uzupełniłam tekturkowymi winogronami -  to jedne z moich ulubionych motywów marki Paper Card.

 
 




 


 






 


 


 


 Miłego dnia Kochani, pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz