środa, 10 kwietnia 2024

Wiosenne tagi - DT Niebanalnie Kreatywna

 Witajcie 

Moja dzisiejsza inspiracja jest pełna delikatnych barw i wiosennych motywów.

Przygotowałam zestaw tagów - zawieszek o charakterze podziękowań. Można dołączyć je do prezentu lub wręczyć jako zamiennik kartki okolicznościowej, ponieważ rewers każdego z tagów posiada miejsce na wpisanie tekstu. 

 


 Do wykonania projektu wykorzystałam śliczną, pastelową kolekcję ELODIE  marki Mintay Papers oraz fatastyczne bazy kartkowe Fancy Card od tego samego producenta. Osobiście bardzo je lubię i często po nie sięgam - uważam że są idealne jako bazy do tagów.

Pastelowe barwy różu i niebieskości również należą do moich ulubionych - zawsze bardzo dobrze mi się z nimi pracuje. Kolejnym atutem jest uniwersalny charakter takich prac - z łatwością można wykonać je na wiele różnych okazji. 

 






 






 




 




 



A teraz lista materiałów z naszego sklepu, wykorzystanych do wykonania projektów:

 - kolekcja papierów ELODIE,
- zestaw papierowych elementów "Mintay Papers" Die cuts Elodie
- zestaw elementów  ELODIE - koperty i tagi
- bazy kartek białe - Fancy Card,
- biała baza kartkowa DL  
- zestaw tekturek Mintay Papers - Ramki
- dżety - różne kolory

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do mnie ponownie,

Inka

1 komentarz: