niedziela, 31 marca 2024

Dystyngowana elegancja na świątecznym stole - Inspiracja dla ITD Collection

Witam się z Wami świątecznie :-)


Kochani, dzisiaj Wielkanoc - najpiękniejszy i najbardziej odświętny dzień w naszym kalendarzu :-)
Mam nadzieję że wszyscy jesteście w dobrych nastrojach i spędzacie ten dzień tak, jak lubicie najbardziej. Czy to w gronie rodziny lub przyjaciół, leniwie albo bardzo aktywnie - najważniejsze by czuć się szczęśliwym, pełnym pozytywnej energii człowiekiem.
Święta to również czas spotkań i odwiedzin, czas spędzony na wspólnych rozmowach, wspominaniu, czas wzajemnej bliskości - niech dla wszystkich będzie to czas wyjątkowy, piękny i pełen tylko dobrych emocji.

 Radosnych Świąt !!!!!

 


Na dzisiejszy dzień zaplanowałam prezentację jajek w odświętnej formie i monochromatycznych barwach.
Grafiki tych szlacheckich popiersi już chyba znacie - to oczywiście przepiękna, choć już trochę starsza kolekcja papierów od ITD Collection.
Nie mogło ich zabraknąć również w tym roku - przecież to jedna z moich ukochanych kolekcji - sięgam po nią zazwyczaj wtedy, kiedy chcę wykonać coś na prawdę wyjątkowego i oryginalnego :-)

 

 



















Elementy przestrzenne wykonałam za pomocą foremek i masy samoutwardzalnej. Po wyschnięciu całość pomalowałam farbami akrylowymi  i zabezpieczyłam preparatami do decoupage marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie DREAMS.



Miłego świętowania i do zobaczenia niebawem,

Inka


1 komentarz: