piątek, 26 kwietnia 2024

Zestaw kibica - Inspiracja dla DREAMS

 Witajcie :-)


Dzisiaj prezentuję nietuzinkowy zestaw podarunkowy, przygotowany dla fana jednej z tureckich drużyn piłkarskich.

"Zestaw kibica" składa się z ręcznie zdobionej butelki trunku oraz drewnianej skrzynki o bardzo oryginalnej formie. Oba elementy kompletu zostały "odziane" w charakterystyczne barwy i motywy klubowe  :-)



Do realizacji projektu wybrałam farby i preparaty marki CADENCE (prezentacja na fotografiach). Bogaty wachlarz artykułów tejże marki oferuje sklep DREAMS, w którym zaopatruję się już od wielu lat.
W pracy wykorzystałam: farby akrylowe w kilku kolorach , bezbarwny lakier zabezpieczający zdobioną powierzchnię, klej do decoupage. Strukturalny print na skrzynkach uzyskałam dzięki zastosowaniu odpowiednio przygotowanej maski i transparentnej pasty CADENCE o bardzo gęstej i spójnej konsystencji. Pasta idealnie wypełnia wzór szablonu, nie podcieka i szybko wysycha w temperaturze pokojowej. Dodatkowym atutem jest zupełnie przezroczysty, szklący efekt i trwała przyczepność. Z powodzeniem można stosować ją na różnych podłożach, takich jak: drewno, szkło, plastik, metal, płótno malarskie.



 








 


 


A tu moi niezawodni bohaterowie do zadań specjalnych:


 

I dla przypomnienia - moja wcześniejsza praca, którą inspirowałam się przy tworzeniu dzisiejszego projektu.




Miłego weekendu, pozdrawiam,

Inka



2 komentarze: