sobota, 20 kwietnia 2024

Kartka dla Podróżniczki

Hej Kochani :-)


Dzisiaj jedna z takich prac, których wykonanie pozostawia u mnie duży niedosyt twórczy. No ale czego się nie robi dla Klientów?
Po raz kolejny wyszłam ze swojej strefy komfortu i stworzyłam tzw "plaskacza".

 


 

Przyznam się Wam szczerze, że płaskie formy kartkowe to zupełnie nie moja bajka. Nie przepadam za tworzeniem "do koperty" i aż mnie korciło, żeby przykleić tu piękną kompozycję z kwiatów - tym bardziej że to praca adresowana dla Kobiety.
Jednak musiałam powstrzymać na wodzy swoją wenę i dostosować się do życzeń Osoby zamawiającej. Jak do koperty, to do koperty - nie może być grubo i przestrzennie, bo się pogniecie albo nie zmieści. Więc chociaż malutka namiastka - kwiatowa tekturka od Paper Card troszeczkę poprawiła mi humor. Bo wiecie - u mnie zawsze na bogato i od serca, więc jak tu przeżyć płaską kartkę zupełnie pozbawioną kwiatów?  No nie da się i już :-) :-)


 






 










Miłego weekendu, pozdrawiam,
Inka


1 komentarz: