wtorek, 30 kwietnia 2024

Chrzest Mateusza - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Hej Kochani :-)


Przed nami piękny sezon, obfitujący w najróżniejsze uroczystości rodzinne - chrzty, komunie, śluby, jubileusze, rocznice, urodziny, imieniny i wiele innych. 

 



Osobiście uwielbiam ten czas i nade wszystko kocham tworzyć projekty dla Maluszków.
Dzisiaj mam dla Was propozycję pamiątki z okazji chrztu w formie karteczki zapakowanej w pudełko.
To jedna z najbardziej popularnych form upamiętnienia tego, jakże ważnego dnia w życiu Dziecka i jego Rodziców.
Przygotowałam wersję dla chłopca - subtelną, delikatną, zawierającą zarówno typowo dziecięce motywy jak i te, związane z powagą uroczystości kościelnej.
W pracy wykorzystałam papiery w kolorze niebiesko szaro beżowym oraz dodatki połyskujące złotem. znalazły się tu również ręcznie wykonane kwiaty z białego foamiranu, których środki wypełniłam pręcikami.
Uroczy button z Maluszkiem od Lemon Craft to wisienka na torcie tejże pracy :-)

 


 






 


 


 


Ze sklepu Pracowni Niebanalnie Kreatywnej wykorzystałam poniższe materiały:
- zestaw elementów Die Cuts od Mintay Papers
- Button samoprzylepny z Maluszkiem
- bloczek papierów Her Story Mintay Papers
- biały foamiran
- pręciki do kwiatów
- biała kwadratowa baza do kartki
- niebieska wstążka - gnieciuch


Cieplutkie pozdrowienia,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz