piątek, 26 stycznia 2024

Leśne krople rosy - inspiracja dla ITD Collection

 Cześć, witajcie w piąteczek :-)

Kochani, ja już baaardzo zatęskniłam za wiosną i zamarzyła mi się praca pełna bujnej roślinności :-) 
No i cóż zrobić, kiedy wena wypuściła wiosenne pączki ?
Obowiązkowo trzeba było zamknąć się w pracowni i działać. A jak wiecie, dla takich "dłubaczy" jak ja, wystarczy puścić wodze fantazji, by poprawić sobie humor odpowiednio stworzonym projektem.

Zatem - dla poprawy nastroju i ocieplenia klimatu - dzisiaj prezentuję - leśne krople rosy.

 


 

W ich wnętrzu zamknęłam urocze zakątki tajemniczego lasu i wizerunki mistycznych postaci, zaklęte wśród drzew. W otoczeniu bujnej zieleni, wśród paproci, jagód i mchu można dostrzec piękne Elfki, Fauny, Centaury. Spotkacie tam również rudowłosą Pannę z bagien i inne baśniowe stworzenia ;-)

 

 



 


















To urocze leśne trio jest kontynuacją mojego wątku myślowego i dopełnieniem do Terminarza 2024  -  projektu sprzed kilku tygodni, z którym stanowi oryginalny zestaw prezentowy :-)

 


Do wykonania dzisiejszej pracy wykorzystałam duże krople z przezroczystego akrylu, papiery ryżowe marki ITD Collection, z kolekcji MYSTERIOUS CREATURES, wyciski z masy samoutwardzalnej oraz moje ulubione farby i preparaty marki CADENCE - oczywiście ze sklepu DREAMS.

Pozdrawiam Was, Kochani i życzę udanego weekendu :-)

Inka

3 komentarze: